Μια έρευνα για τις «εμμονές» των χρηστών κυκλοφορεί τις τελευταίες ημέρες στο Διαδίκτυο.
Η έρευνα, την οποία διεξήγαγε η ιστοσελίδα Fixr.com καταγράφει με ποια προϊόντα έχουν εμμονή οι χρήστες ανά χώρα και goooglαρουν το κόστος τους.
Παρά το γεγονός ότι η έρευνα βασίζεται στο ιστορικό του χρήστη στη Google και μάλλον αναπαράγει αρκετά στερεότυπα για χώρες και λαούς οι χάρτες είναι απολαυστικοί, αλλά και αποκαλυπτικοί.
Για παράδειγμα στη Ρωσία θέλουν να μάθουν πόσο κοστίζει μία βόλτα με ένα MIG, στη Νότιο Κορέα το κόστος της ρινοπλαστικής και στην Ελλάδα το κόστος του γάμου.
Σε άλλες χώρες, όπως η Μαυριτανία ενδιαφέρονται περισσότερο για το κόστος ενός σκλάβου, ενώ, οι Βραζιλιάνοι «καίγονται» για το κόστος της πορνείας και οι Γερμανοί για τη μπύρα.