Ο Άγιος Βασίλης προτιμάει πλέον τα μήλα

Όπως κάθε χρόνο, η Flurry δημοσίευσε την ετήσια αναφορά της, για τις ενεργοποιήσεις συσκευών και την εγκατάσταση εφαρμογών κατά τη διάρκεια των χριστουγεννιάτικων διακοπών.

Ανήμερα των Χριστουγέννων, πολλοί είναι αυτοί που ξετυλίγωντας το δώρο τους βρίσκουν μία καινούργια κινητή συσκευή, η Flurry εξετάζοντας τις ενεργοποιήσεις των κινητών που πραγματοποιήθηκαν εκείνες τις μέρες, έχει ως στόχο να κατανοήσει ποιές είναι οι εν λόγω συσκευές και ποιές είναι οι εφαρμογές με τις οποίες τις «γεμίζουν».

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας αλλά και διαφήμιση της Apple για την περίοδο των Χριστουγέννων «Ο Άγιος Βασίλης προτιμάει πλέον τα μήλα από τα μπισκότα».

Με ποσοστό 51% η Apple έρχεται πρώτη στις προτιμίσεις, αφήνωντας πίσω της τη Samsung με ποσοστό 17,7% στις ενεργοποιήσεις συσκευών παγκοσμίως, για την εβδομάδα 19-25 Δεκεμβρίου.

Η Flurry θέλωντας να «ανακαλύψει» τί βρίσκεται κάτω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο, χρησιμοποίησε δεδομένα από 600.000 χιλιάδες εφαρμογές, που παρακολουθεί.

Δείτε εδώ ολόκληρη την έρευνα.

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close