Σεμινάριο Βασικές Αρχες Marketing & Επιχειρηματικότητας

Το σεμινάριο αυτό στόχο έχει να κάνει μια εισαγωγή στα βασικά εργαλεία δημιουργίας ενός επιχειρηματικού πλάμνου (business plan) προσαρμοσμένο στους παραγωγούς καλλιτεχνικών και πολιτιστικών προϊόντων και υπηρεσιών. Μελετώντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της σύγχρονης εποχής (ψηφιακά μέσα, ανάδυση νέου καταναλωτικού κοινού, ανταγωνισμός, οικονομική κρίση κ.λ.π.) γνωρίζουμε τις βασικές μεθοδολογίες marketing, συζητάμε για τους νέους τρόπους και εργαλεία (marketing 3.0, mobile marketing) καθώς και για την πρακτική τους εφαρμογή μέσα από επιτυχημένα case studies. Παράλληλα, εξασκούμαστε στη δημιουργία και τον έλεγχο επιχειρηματικών πλάνων εφαρμόζοντας τη νέα τάση στις αρχές επιχειρηματικότητας (lean methodology).

Σχεδιάζοντας ένα επιχειρηματικό πλάνο

>          Ανάλυση PEST & SWOT

>          4 Ps και Unique Value Proposition

>          Έρευνα κοινού/ Customer Validation

>          Εργαλεία διαδικτυακού Marketing

>          Marketing Plan

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: moke@asfa.gr

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close