Το σεμινάριο αυτό στόχο έχει να κάνει μια εισαγωγή στα βασικά εργαλεία δημιουργίας ενός επιχειρηματικού πλάμνου (business plan) προσαρμοσμένο στους παραγωγούς καλλιτεχνικών και πολιτιστικών προϊόντων και υπηρεσιών. Μελετώντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της σύγχρονης εποχής (ψηφιακά μέσα, ανάδυση νέου καταναλωτικού κοινού, ανταγωνισμός, οικονομική κρίση κ.λ.π.) γνωρίζουμε τις βασικές μεθοδολογίες marketing, συζητάμε για τους νέους τρόπους και εργαλεία (marketing 3.0, mobile marketing) καθώς και για την πρακτική τους εφαρμογή μέσα από επιτυχημένα case studies. Παράλληλα, εξασκούμαστε στη δημιουργία και τον έλεγχο επιχειρηματικών πλάνων εφαρμόζοντας τη νέα τάση στις αρχές επιχειρηματικότητας (lean methodology).
Σχεδιάζοντας ένα επιχειρηματικό πλάνο
> Ανάλυση PEST & SWOT
> 4 Ps και Unique Value Proposition
> Έρευνα κοινού/ Customer Validation
> Εργαλεία διαδικτυακού Marketing
> Marketing Plan
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: moke@asfa.gr