Πώς θα στήσετε μια «start up» επιχείρηση με έμφαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Πώς θα στήσετε μια «start up» επιχείρηση με έμφαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Το Κέντρο Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας Εξέλιξη, σε συνεργασία με το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, υλοποιούν στις 22 & 23 Οκτωβρίου 2014 το ιδιαίτερα επιτυχημένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Jump Start your idea in e-Commerce στις εγκαταστάσεις του Επιμελητηρίου.

Σκοπός:

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να παρουσιάσει με απόλυτα πρακτικό τρόπο τα στοιχεία, τις επιστημονικές τεχνικές και τα εργαλεία που συνθέτουν τον αποτελεσματικό σχεδιασμό και οδηγούν σε επιτυχημένη υλοποίηση μιας start up εταιρείας με έμφαση στον χώρο του e-commerce ή στην ανάπτυξη μιας υφιστάμενης επιχείρησης. Το internet στις περισσότερες περιπτώσεις είναι το «εργαλείο» που βοηθά τη στρατηγική και δεν είναι στρατηγική από μόνο του. Έτσι στο σεμινάριο αναλύονται θέματα τόσο επιχειρηματικότητας όσο και internet. Στόχος είναι να βοηθήσει πρακτικά τους συμμετέχοντες στο στήσιμο μίας επιχείρησης, προσφέροντας κατευθύνσεις για το σκεπτικό και τη στρατηγική που θα πρέπει να ακολουθηθεί, πάντα με βάση τις δυνατότητες και τους πόρους του καθενός σε σχέση με τις ανάγκες της αγοράς. Οι εισηγητές στο πρόγραμμα, εκτός από πείρα στην διδασκαλία του αντικειμένου, είναι οι ίδιοι επιχειρηματίες που μοιράζονται τις εμπειρίες τους.

Οφέλη:

  • Η πληρέστερη κατανόηση των στοιχείων που συνθέτουν τo σχεδιασμό και την υλοποίηση επιχειρηματικών πλάνων γενικά αλλά και ειδικά στο e-commerce
  • Η κατανόηση του όρου «στρατηγική» σε σχέση με την επιχειρηματική ιδέα
  • Η εφαρμογή μεθοδολογίας σκέψης και σχεδιασμού μιας ιδέας προς υλοποίηση
  • Η πρακτική γνώση εφαρμογής εργαλείων και τεχνικών on-line για την προώθηση και υποστήριξη μίας ιδέας
  • Η πληρέστερη κατανόηση μέσα από ειδικές φόρμες (templates & flow charts)

Σε ποιους απευθύνεται:

  • Όσους ενδιαφέρονται να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση
  • Όσους θέλουν να αξιολογήσουν τη βιωσιμότητα της ιδέας / ιδεών τους
  • Όσους έχουν στήσει την επιχείρησή τους και επιθυμούν να την αναπτύξουν αλλά και να αξιολογήσουν τη βιωσιμότητα της επιχείρησης
  • Όσους θέλουν να μάθουν πως στήνεται ένα επιχειρηματικό πλάνο
  • Όσους θέλουν να μάθουν πως προωθούνται προϊόντα και υπηρεσίες στο διαδίκτυο μέσα από εργαλεία και τεχνικές συσχέτισης και optimization
  • Επιχειρηματίες στο e-Business
  • Στελέχη του κλάδου e-commerce (B2C ή Β2Β)
  • Σπουδαστές marketing & e-Business
  • Επιχειρηματίες, στελέχη πωλήσεων ή ιδιώτες που θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους στη δημιουργία ευκαιριών πώλησης on line

Συνοπτικό πρόγραμμα:

Το workshop αποτελείται από 2 ενότητες:

1. Επιχειρηματικότητα.

2. Digital Strategy & e-Commerce.

  • ΕΒΕΘ (Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, Τσιμισκή 29, 54624 – Θεσσαλονίκη)
  • Δίνεται βεβαίωση παρακολούθησης
  • Διάρκεια: 16 ώρες

Αναλυτικό Πρόγραμμα

Κόστος συμμετοχής: € 300

Μέλη ΕΒΕΘ: € 210  (για τα μέλη του ΕΒΕΘ παρέχεται έκπτωση 30%)

Τρόποι πληρωμής- εξόφλησης:

  • Τραπεζική κατάθεση ή έμβασμα
  • Πιστωτική / Χρεωστική κάρτα

Καταληκτική ημερομηνία εγγραφών: 10 Οκτωβρίου 2014

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close