Σεμινάρια Pestalozzi 2012 στην Γερμανία και στην Ελβετία

Tο Συμβούλιο της Ευρώπης έχει προκηρύξει τα εξής δύο σεμινάρια Pestalozzi 2012  για την Γερμανία και την Ελβετία

1. “Being a teacher in 2032: Changing roles and competences”

Coe 2012 04/23 – 04/27 Germany, Bad Wildbad, 

από 23/04/2012 έως 27/04/2012

Θέματα που θα πραγματευθεί το σεμινάριο:

« O εκπαιδευτικός το έτος 2032: Αλλαγή ρόλων και αρμοδιοτήτων»Πώς θα μοιάζουν τα σχολεία το 2032 και τι λειτουργία θα επιτελούν; Ισορροπία ανάμεσα στην εκπαίδευση για την οικονομική ανάπτυξη και την εκπαίδευση για μια δημοκρατική κουλτούρα σε έναν κόσμο όπου επικρατεί η διαφορετικότητα. Πώς έχει εξελιχθεί ο ρόλος του δασκάλου τις τελευταίες δεκαετίες και πως θα είναι οι δάσκαλοι το 2032; Ποιες ικανότητες θα χρειάζονται για να ασκήσουν το ρόλο τους σε 20 χρόνια από τώρα; Θα είναι τα πράγματα όπως ήταν μέχρι τώρα ή θα αντικαταστήσει ο διαμεσολαβητής  μάθησης τον εκπαιδευτικό;

Το σεμινάριο θα εξετάσει τις τρέχουσες εκπαιδευτικές πρακτικές και προκλήσεις, θα προσδιορίσει τους δείκτες και τους οδηγούς των μελλοντικών εξελίξεων και θα εξετάσει λεπτομερώς τις επιπτώσεις που ενδεχομένως θα έχουν στο ρόλο των εκπαιδευτικών σε είκοσι χρόνια από τώρα, και ιδίως όσον αφορά στις αξίες, στις στάσεις, στις δεξιότητες και στις γνώσεις που θα χρειαστούν οι εκπαιδευτικοί.

Γλώσσα εργασίας:Αγγλικά

Απευθύνεται σε:Εκπαιδευτικούς Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης όλων των κλάδων

Καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων στα γραφεία της Διεύθυνσης Διεθνών Εκπαιδευτικών Σχέσεων :   15  Φεβρουαρίου 2012

Αριθμός θέσεων:Οι προσφερόμενες θέσεις από τους Διοργανωτές για το σύνολο των Κρατών –Μελών ορίζονται σε : 30 . Η Υπηρεσία μας θα προτείνει 04  ( τέσσερις) υποψήφιους.

2. “Histoire sociale et politique de la peur et de ses exploitations”

CoE 2012 05/09-05/11  Switzerland, Lausanne

 από 09/05/2012 έως 11/05/2012

Θέματα που θα πραγματευθεί το σεμινάριο:

«Κοινωνική και πολιτική ιστορία του φόβου και η εκμετάλλευση του φόβου»Ο φόβος μοιάζει να καταλαμβάνει όλο και μεγαλύτερο χώρο στις σημερινές κοινωνίες, ιδιαίτερα μετά την  11η Σεπτεμβρίου 2001. Ο φόβος ωστόσο, έχει μακρά ιστορία: από τις μάγισσες μέχρι τα μικρόβια, από το διάβολο μέχρι τον τρομοκράτη, πολλές εικόνες μας έχουν στοιχειώσει με την πάροδο του χρόνου. Εξετάζοντας τη σχέση  της ανθρώπινης κοινωνίας με τους φόβους της, προσεγγίζουμε μια καλύτερη κατανόηση αυτών των κοινωνιών καθώς και των προσωπικών φόβων μας, για την καλύτερη αντιμετώπισή τους όταν αυτό κρίνεται απαραίτητο.

Γλώσσα εργασίας:  γαλλικά

Απευθύνεται σε:    Εκπαιδευτικούς Α/θμιας ΠΕ 70 και σε εκπαιδευτικούς Β/θμιας Εκπαίδευσης που διδάσκουν: Ιστορία, Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή  (Γ΄Γυμνασίου),  Ιστορία Κοινωνικών Επιστημών (Β΄Λυκείου),  Πολιτική και Δίκαιο (Β΄Λυκείου),  Κοινωνιολογία (Γ΄Λυκείου).

Καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων στα γραφεία της Διεύθυνσης Διεθνών  Εκπαιδευτικών Σχέσεων :   15  Φεβρουαρίου 2012

Αριθμός θέσεων: Οι προσφερόμενες θέσεις από τους Διοργανωτές για το σύνολο των Κρατών –Μελών ορίζονται σε : 06 . Η Υπηρεσία μας θα προτείνει 01  (έναν) υποψήφιο.

Σημειώνουμε ότι είμαστε υποχρεωμένοι να τηρήσουμε αυστηρά τις καταληκτικές   ημερομηνίες όλων των σεμιναρίων διότι δεν υπάρχει χρονικό περιθώριο για παράτασή τους.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ PESTALOZZI

1.         Τα σεμινάρια απευθύνονται στο μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό που ασκεί διδακτικό έργο και το οποίο περιορίζεται στην ομάδα-στόχο του εκάστοτε σεμιναρίου, με την προϋπόθεση ότι διαθέτουν δύο χρόνια προϋπηρεσία ως μόνιμοι εκπαιδευτικοί σε δημόσια ή ιδιωτικά σχολεία.

2.         Οι εκπαιδευτικοί που έχουν λάβει μέρος τα δύο  (2) τελευταία χρόνια σε Διεθνή ή Ευρωπαϊκά σεμινάρια (Συμβούλιο της Ευρώπης, Ευρωπαϊκή Ένωση, ΟΥΝΕΣΚΟ κλπ)  δεν έχουν δικαίωμα να καταθέσουν αίτηση συμμετοχής.

Περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close