Η θετική σκέψη στη διαδικασία πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών

Για να κερδίσεις την πώληση πρέπει να δουλέψεις σκληρά για τον πελάτη και την εταιρεία σου. Στα χέρια σου είναι η απάντηση για την επιτυχία και στην παλάμη σου είναι γραμμένη η μέθοδος. Το περιβάλλον της πώλησης σήμερα
Το Διαφορετικό σημερινό περιβάλλον δεν είναι κρίση. Πως έχει αλλάξει η πώληση?

Πως προσεγγίζω σαν πωλητής και σαν εταιρεία την διαφορετικότητα. Κάθε θετική σκέψη έχει και μια ισότιμη αρνητική και κάθε αρνητική έχει και μια θετική. O ρόλος των ανθρώπων- πωλητών στην πώληση
Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία, την γλώσσα του σώματος που θα τους φέρει σε επαφή με τον πελάτη. Ενεργητική ακοή και κατανόηση των μηνυμάτων του πελάτη.
Πως αποκωδικοποιώ τα μηνύματα του πελάτη? Τι θέλει ο πελάτης και πως θα το κατανοήσω; Η πραγματική αξία ο ρόλος της επικοινωνίας στην πώληση
Αναγνώριση – κατανόηση των αναγκών και των προσδοκιών του πελάτη
Τι κάνει τους πωλητές επιτυχημένους και οι λόγοι αποτυχίας.
Εστιάζοντας στον πελάτη

Πώς αντιλαμβάνονται οι πελάτες σας τις υπηρεσίες που τους παρέχετε? η μήπως είστε εκεί για να τους πουλήσετε? είστε ένας ακόμα πωλητής? Έχετε τον έλεγχο της Συμπεριφοράς των πελατών σας? Είστε ένα ακόμη θύμα του κακού εαυτού σας. Από τι επηρεάζονται? Ποιο είναι το ελάχιστο επίπεδο των δικών σας υπηρεσιών που μπορεί να δεχθεί ο πελάτης σας? Ποιος είναι ο «ικανοποιημένος» πελάτης? Από ποια στοιχεία καθορίζεται η ικανοποίησή του? Πώς να βρίσκεστε ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό στο επίπεδο υπηρεσιών που προσφέρετε. Γιατί χάνουμε πελάτες?
Προσέγγιση και ανίχνευση.

 

Σκοπός
Να δώσει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να ανανεώσουν και να διευρύνουν τις επαγγελματικές τους γνώσεις.
Να προσαρμόζουν τις τεχνικές πώλησης στις απαιτήσεις του εξωτερικού περιβάλλοντος.
Να κατανοήσουν την αγοραστική συμπεριφορά σε περιόδους οικονομικής ύφεσης
Να αντιληφτούν την δομή της κρίσης και να δημιουργούν πλάνα και στρατηγικές για επιτυχημένες πωλησεις.
Να δώσει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να κατανοήσουν την αξία της θετικής σκέψης.
Να δώσει κατευθύνσεις και συμβουλές για να πουλάμε στην κρίση
Να αντιληφτούν οι συμμετέχοντες πως η θετική σκέψη συμβάλλει στην δημιουργικότητα και την εξεύρεση βιώσιμων προτάσεων που οδηγούν στην πώληση.
Που απευθύνεται
Σε όλα τα στελέχη εταιριών παροχής καταναλωτικών και επαγγελματικών προϊόντων και υπηρεσιών, σε στελέχη που εργάζονται σε εταιρείες που προσφέρουν B2C ΚΑΙ Β2Β .
Οι εκπαιδευόμενοι μετά το τέλος του σεμιναρίου είναι σε θέση:
Πως κάνεις την πρώτη επαφή – την πρώτη εντύπωση?
Πως δημιουργώ θετική και ευχάριστη ατμόσφαιρα?
ΔΟΥΛΕΥΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΚΑΙ πουλώ.
Ο πελάτης αγοράζει να καλύψει τις δικές του ανάγκες.
Πως τοποθετείς τον εαυτό σου απέναντι στους πελάτες?
Πως αντιμετωπίζεις και διαχειρίζεσαι την κρίση-άρνηση και αρνητική διάθεση
Πως ανοίγεις την συνομιλία?
Πως επικοινωνείς την εταιρεία σου?
Πως ξεπερνάς τα εμπόδια στην διάρκεια της πώλησης?
Πως βοηθάς τους πελάτες να αγοράσουν?
Πως κτίζεις σχέσεις με πελάτες??
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ
3, 4 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟY στην Αθήνα Στο Ξενοδοχείο ALEXANDROS 16:00-21.00 και 10:00-15:00
6, 7 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟY στην Θεσσαλονίκη Στο Ξενοδοχείο Daios Hotel 16:00-21.00
TIMH
375 ΕΥΡΩ. Σε περίπτωση υποβολής δήλωσης 1 και πλέον εβδομάδα προ της διεξαγωγής του σεμιναρίου παρέχεται έκπτωση 10%
Το κόστος του σεμιναρίου μπορεί να καλυφθεί μέσω Ο.Α.Ε.Δ.

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close