Σεμινάριο: Χειρισμός Δύσκολων Πελατών και Αποτελεσματική Διοίκηση Παραπόνων

Aπευθύνεται:Σε στελέχη Επιχειρήσεων, Πωλητές, Υπεύθυνους τμημάτων πωλήσεων – δημόσιων σχέσεων, Ιδιοκτήτες Μικρών & Μεσαίων επιχειρήσεων, Δικηγόρους, υποψήφιους νέους επιχειρηματίες & ελ. Επαγγελματίες διαφόρων ειδικοτήτων που έχουν σχέση με την εξυπηρέτηση & διαχείριση πελατείας.

To Σεμινάριο σας παρέχει:

  • Περιεχόμενο και Οφέλη της Αποτελεσματικής Εξυπηρέτησης Πελατών
  • Χρήση Τεχνικών Διαχείρισης Παραπόνων Πελατών
  • Υιοθέτηση Συμπεριφορών που Βελτιώνουν τον Τρόπο που θα αντιμετωπίζετε έναν Επιθετικό Πελάτη
  • Αντίληψη του Τύπου του Πελάτη και των Αναγκών του
  • Πότε ένας πελάτης έχει θυμό καθώς και ποιος είναι ο Τρόπος που θα Διαχειριστείτε τόσο το δικό του όσο και το δικό σας θυμό
  • Σύνδεση Διαχείρισης Παραπόνων με τα Εργαλεία της ποιότητας
  • Αύξηση της Ικανότητάς σας να Δημιουργείτε Θετικό Αντίκτυπο στις σχέσεις σας με τους Πελάτες τη στιγμή που διατυπώνουν ένα παράπονο
  • Τρόποι που οδηγούν στην Αύξηση των Πωλήσεων και τη Βελτίωση των Σχέσεων σας με τους πελάτες

Μεθοδολογία και Εκπαιδευτικά Μέσα

  • Power Point
  • Case studies
  • Βιωματικές μεθόδους και αυτό-αξιολόγηση
  • Παρουσίαση και συζήτηση

Εκπαιδευτικές ενότητες

  • Περιεχόμενο της εξυπηρέτησης του πελάτη
  • Κατηγορίες πελατών και σύνδεσή τους με τα παράπονα
  • Τεχνικές διοίκησης παραπόνων πελατών
  • Ο φαύλος κύκλος του θυμού
  • Διοίκηση του θυμού
  • Τι ενοχλεί περισσότερο τον πελάτη σήμερα
  • Τύποι δύσκολων πελατών
  • Τρόποι αντιμετώπισης δύσκολων πελατών
  • Τεχνικές βελτίωσης της στάσης απέναντι στην εξυπηρέτηση πελατών
  • Τρόποι κτισίματος πιστών πελατών
  • Η αρχή TRUST στην εξυπηρέτηση πελατών
  • Διοίκηση της διεπαφής με τον πελάτη
  • Εργαλεία ποιότητας και εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Η ζώνη ανοχής στην εξυπηρέτηση και τη διαχείριση των παραπόνων πελατών
  • Τρόποι αξιοποίησης παραπόνων πελατών και διοίκηση ολικής ποιότητας
  • Τεχνικές καταγραφής και ομαδοποίησης παραπόνων πελατών

Κατηγορία : Marketing – Πωλήσεις – Μanagement – Διοίκηση επιχειρήσεων

Εισηγητής: Ακρίβος Χριστόδουλος, PhD in Business Administration – Διδάσκων Πανεπιστημίου Αθηνών – Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Μanagement & Marketing.

Ημερομηνία Διεξαγωγής: Τρίτη 12/11/2013 (ώρες 17:00-22:00) 5 ώρες

Τόπος Διεξαγωγής:  Divani Palace Hotel,  Λ. Παρθενώνος 19-25, Ακρόπολη -Αθήνα (πλησίον σε μετρό Ακρόπολης).

Ευεπιχειρείν Παροχές
Στις  2 συμμετοχές + 3η Συμμετοχή ΔΩΡΕΑΝ
ΑΝΕΡΓΟΙ – ΦΟΙΤΗΤΕΣ: Ειδική τιμή & 1+1 Συμμετοχή ΔΩΡΕΑΝ (με έγκαιρη δήλωση συμμετοχής & κατάθεση σε Τράπεζα)

Στους συμμετέχοντες θα δοθεί: Εκπαιδευτικό υλικό & Βεβαίωση Παρακολούθησης

Πληροφορίες – Εγγραφές: Χρύσα Σωτηράκη
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 211-4110533 & 210-6147341
Fax: 211-4110533
Email: xsotiraki@euepixeirein.gr

Site: www.euepixeirein.gr

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close