40° Ετήσιο Πανελλήνιο Συνέδριο Φιλολόγων

Η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων (Π.ΕΦ.) διοργανώνει το ετήσιο Πανελλήνια Σννέδριό της με θέμα: ‘Έυpιπίδης, «ο τραγικώτατος» των ποιητών και ο «από σκηνής φιλόσοφος», Παράδοση και νεωτερικότητα”.

Το Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στη Σπάρτη (Διοικητήριο Σπάρτης), στις 31 Οκτωβρίου, 1 και 2 Νοεμβρίου 2013 και μπορούν να συμμετάσχουν, εφόσον το επιθυμούν:

1) Οι Πεpιφερειακοι Διευθυντές Εκπαίδευσης, κλάδου ΠΕ02.
2) Οι Προϊστάμενοι Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης, κλάδου ΠΕ02.
3) Οι Διευθυντές των Διευθύνσεων, κλάδου ΠΕ02.
4) Οι Σχολικοί Σύμβουλοι, κλάδου ΠΕ02.
5) τέσσερα (04) μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Π.Ε.Φ.
6) Τέσσερα (04) μέλη του Εποπτικού Συμβουλίου της Π.Ε.Φ.
7) Δέκα έξι (16) εισηγητές-καθηγητές Δ.Ε, κλάδου ΠΕ02.
8) Τέσσερις (04) εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ02 ανά Διεύθυνση Δ/θμιας Εκπ/σης της χώρας (ο ένας να είναι ο Πρόεδρος ή μέλος του Δ.Σ. των κατά τόπους Συνδέσμων Φιλολόγων, όπου υπάρχουν).

Οι εκπαιδευτικοί που θα παρακολουθήσουν το Συνέδριο θα επιλεγούν, εφόσον οι ενδιαφερόμενοι είναι περισσότεροι, με κλήρωση, η οποία θα διενεργηθεί στις Δ/νσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Η συμμετοχή των ανωτέρω θα γίνει χωρίς δαπάνη για το δημόσιο.

Οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας, πρέπει να στείλουν στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (Δ/νση Σπουδών Δ/θμιας Εκπ/σης, Ανδρέα Παπανδρέου 37, 15180 Μαρούσι) τα ονόματα των συμμετεχόντων το αργότερο μέχρι τις 09-10-2013, προκειμένου να εκδοθεί η απόφαση μόνο για τnν έγκριση μετακiνnσης.

Παρακαλούνται οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να ενημερώσουν εγγράφως το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων για οποιαδήποτε αλλαγή των ονομάτων των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών το αργότερο μέχρι 18-10-2013.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκέπτονται την ιστοσελίδα:
http://www.p-e-f.gr

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close