Κατηγορία : Marketing – Πωλήσεις – Μanagement – Διοίκηση επιχειρήσεων
Εισηγητής: Ακρίβος Χριστόδουλος, PhD in Business Administration – Διδάσκων Πανεπιστημίου Αθηνών – Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Μanagement & Marketing.
Ημερομηνία Διεξαγωγής: ΔΕΥΤΕΡΑ 23/09/2013 (ώρες 17:00-22:00)
Τόπος Διεξαγωγής: Divani Palace Hotel, Λ. Παρθενώνος 19-25, Ακρόπολη -Αθήνα (πλησίον σε μετρό Ακρόπολης).
Aπευθύνεται: Σε στελέχη επιχειρήσεων, Πωλητές, Υπεύθυνους τμημάτων πωλήσεων – δημόσιων σχέσεων, Ιδιοκτήτες Μικρομεσαίων επιχειρήσεων, Δικηγόρους, υποψήφιους νέους επιχειρηματίες & ελ. Επαγγελματίες διαφόρων ειδικοτήτων που έχουν σχέση με το τμήμα πωλήσεων.
Οφέλη Σεμιναρίου:
- Πως Σκέφτεται ο ΠΕΛΑΤΗΣ κάτω από διαφορετικές κοινωνικο-οικονομικές συνθήκες?
- Τα συναισθήματα του πελάτη: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙΤΕ τα και Επηρεάστε τη στάση του απέναντι στην αγορά του προϊόντος σας.
- Αναγνωρίστε την προσωπικότητα του πελάτη και Ανιχνεύστε τις ανάγκες του ώστε να τις αξιοποιείτε στη διαδικασία της πώλησης.
- Δημιουργήστε και Προσφέρετε Αξία στον πελάτη κάτω από συνθήκες οικονομικής κρίσης.
- Αποκτήστε την Ικανότητα να Επηρεάζετε την αντίληψη και την ερμηνεία των μηνυμάτων σας προς τον πελάτη με τρόπο που να τον Παρακινεί.
- Χειριστείτε τις μεταπτώσεις στη συμπεριφορά του πελάτη και Διοικήστε αποτελεσματικά τις αναδυόμενες συγκρούσεις.
- Κατανοείστε τον τρόπο και τα ψυχολογικά στοιχεία που επηρεάζουν την απόφαση του πελάτη (ατομικά και ομαδικά) για αγορά του προϊόντος σας.
- Επικοινωνήστε με τρόπο που θα αυξάνει τους πιστούς πελάτες και τις πολλαπλασιαστικές πωλήσεις.
Μεθοδολογία και Εκπαιδευτικά Μέσα
** Power Point
** Case studies
** Βιωματικές μεθόδους και αυτό-αξιολόγηση
** Παρουσίαση και συζήτηση
Εκπαιδευτικές ενότητες
** Η ψυχολογία του πελάτη ως κοινωνικό, ιστορικό και οικονομικό φαινόμενο
** Οικονομική κρίση και ψυχολογία πελάτη
** Η πώληση ως διαδικασία
** Η τέχνη της παρουσίασης προϊόντος – υπηρεσίας
** Τα κρίσιμα σημεία της πώλησης προϊόντων σε περίοδο οικονομικής κρίσης
** Μορφές αγοραστικής συμπεριφοράς
** Γνωσιακή λειτουργία του πελάτη
** Επηρεασμός του πελάτη
** Παρακίνηση και προσωπικότητα του πελάτη
** Κίνητρα αγοράς
** Η αλυσίδα: ποιότητας εξυπηρέτησης, αξίας, ικανοποίησης και δημιουργίας πιστών πελατών
** Μέσα προβολής ως μέσα επηρεασμού των πωλήσεων
** Αντίληψη και προσοχή
** Διαχείριση της στάσης των πελατών – πειθώ και συμπεριφορά
** Διοίκηση συγκρούσεων
** Η διαδικασία της λήψης απόφασης για αγορά: ατομικά και ομαδικά π.χ. μέσα στην οικογένεια
** Διοίκηση των συναισθημάτων μετά την πώληση
Στους συμμετέχοντες θα δοθεί: Εκπαιδευτικό υλικό & Βεβαίωση Παρακολούθησης
Επωφεληθείτε από ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ:
- Για ΕΤΑΙΡΙΕΣ & Φ. ΠΡΟΣΩΠΑ -> 115€ με έγκαιρη δήλωση συμμετοχής & κατάθεση σε Τράπεζα έως τις 18/09/2013.
- Για ΑΝΕΡΓΟΥΣ – ΦΟΙΤΗΤΕΣ: Ειδική τιμή συμμετοχής & 1+2Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΩΡΕΑΝ
Το σεμινάριο επιδοτείται από το ΛΑΕΚ 0,45% του ΟΑΕΔ με τελευταία ημέρα υποβολής έως και 16/09/13. Αναλαμβάνουμε τη διαδικασία υποβολής για λογαριασμό σας χωρίς δική σας επιβάρυνση.
Πληροφορίες: 211-4110533 & 210-6147341