Παράγοντες Επιτυχία Πωλήσεων και Διαχείριση Ψυχολογίας Πελάτη

Κατηγορία : Marketing – Πωλήσεις – Μanagement – Διοίκηση επιχειρήσεων

Εισηγητής: Ακρίβος Χριστόδουλος, PhD in Business Administration – Διδάσκων Πανεπιστημίου Αθηνών – Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Μanagement & Marketing.

Ημερομηνία Διεξαγωγής:  ΔΕΥΤΕΡΑ 23/09/2013 (ώρες 17:00-22:00)

Τόπος Διεξαγωγής:  Divani Palace Hotel,  Λ. Παρθενώνος 19-25, Ακρόπολη -Αθήνα (πλησίον σε μετρό Ακρόπολης).

Aπευθύνεται: Σε στελέχη επιχειρήσεων, Πωλητές, Υπεύθυνους τμημάτων πωλήσεων – δημόσιων σχέσεων, Ιδιοκτήτες Μικρομεσαίων επιχειρήσεων, Δικηγόρους, υποψήφιους νέους επιχειρηματίες & ελ. Επαγγελματίες διαφόρων ειδικοτήτων που έχουν σχέση με το τμήμα πωλήσεων.

Οφέλη Σεμιναρίου: 

  • Πως Σκέφτεται ο ΠΕΛΑΤΗΣ κάτω από διαφορετικές κοινωνικο-οικονομικές συνθήκες?
  • Τα συναισθήματα του πελάτη: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙΤΕ τα και Επηρεάστε τη στάση του απέναντι στην αγορά του προϊόντος σας.
  • Αναγνωρίστε την προσωπικότητα του πελάτη και Ανιχνεύστε τις ανάγκες του ώστε να τις αξιοποιείτε στη διαδικασία της πώλησης.
  • Δημιουργήστε και Προσφέρετε Αξία στον πελάτη κάτω από συνθήκες οικονομικής κρίσης.
  • Αποκτήστε την Ικανότητα να Επηρεάζετε την αντίληψη και την ερμηνεία των μηνυμάτων σας προς τον πελάτη με τρόπο που να τον Παρακινεί.
  • Χειριστείτε τις μεταπτώσεις στη συμπεριφορά του πελάτη και Διοικήστε αποτελεσματικά τις αναδυόμενες συγκρούσεις.
  • Κατανοείστε τον τρόπο και τα ψυχολογικά στοιχεία που επηρεάζουν την απόφαση του πελάτη (ατομικά και ομαδικά) για αγορά του προϊόντος σας.
  • Επικοινωνήστε με τρόπο που θα αυξάνει τους πιστούς πελάτες και τις πολλαπλασιαστικές πωλήσεις.

Μεθοδολογία και Εκπαιδευτικά Μέσα

** Power Point

** Case studies

** Βιωματικές μεθόδους και αυτό-αξιολόγηση

** Παρουσίαση και συζήτηση

Εκπαιδευτικές ενότητες

** Η ψυχολογία του πελάτη ως κοινωνικό, ιστορικό και οικονομικό φαινόμενο

** Οικονομική κρίση και ψυχολογία πελάτη

** Η πώληση ως διαδικασία

** Η τέχνη της παρουσίασης προϊόντος – υπηρεσίας

** Τα κρίσιμα σημεία της πώλησης προϊόντων σε περίοδο οικονομικής κρίσης

** Μορφές αγοραστικής συμπεριφοράς

** Γνωσιακή λειτουργία του πελάτη

** Επηρεασμός του πελάτη

** Παρακίνηση και προσωπικότητα του πελάτη

** Κίνητρα αγοράς

** Η αλυσίδα:  ποιότητας εξυπηρέτησης, αξίας, ικανοποίησης και δημιουργίας πιστών πελατών

** Μέσα προβολής ως μέσα επηρεασμού των πωλήσεων

** Αντίληψη και προσοχή

** Διαχείριση της στάσης των πελατών – πειθώ και συμπεριφορά

** Διοίκηση συγκρούσεων

** Η διαδικασία της λήψης απόφασης για αγορά: ατομικά και ομαδικά π.χ. μέσα στην οικογένεια

** Διοίκηση των συναισθημάτων μετά την πώληση

Στους συμμετέχοντες θα δοθεί: Εκπαιδευτικό υλικό & Βεβαίωση Παρακολούθησης

Επωφεληθείτε από ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ:

  • Για ΕΤΑΙΡΙΕΣ & Φ. ΠΡΟΣΩΠΑ  ->  115€ με έγκαιρη δήλωση συμμετοχής & κατάθεση σε Τράπεζα έως τις 18/09/2013.
  • Για ΑΝΕΡΓΟΥΣ – ΦΟΙΤΗΤΕΣ: Ειδική τιμή συμμετοχής & 1+2Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΩΡΕΑΝ

Το σεμινάριο επιδοτείται από το ΛΑΕΚ 0,45% του ΟΑΕΔ με τελευταία ημέρα υποβολής έως και 16/09/13. Αναλαμβάνουμε τη διαδικασία υποβολής για λογαριασμό σας χωρίς δική σας επιβάρυνση.

Πληροφορίες: 211-4110533 & 210-6147341

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close