Διεθνής Διημερίδα: Η Αμειβόμενη Πρακτική Άσκηση στα Παιδαγωγικά Τμήματα

Η Αμειβόμενη Πρακτική Άσκηση φοιτητών στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ έδωσε την ευκαιρία σύνδεσης των πανεπιστημιακών σπουδών τόσο με την αγορά εργασίας, όσο και με τις τοπικές κοινωνίες. Τα Παιδαγωγικά Τμήματα των ελληνικών πανεπιστημίων με τη μακρά παράδοση και την πλούσια εμπειρία που διαθέτουν όσον αφορά το σχεδιασμό, την οργάνωση και την εποπτεία Πρακτικών Ασκήσεων για τους φοιτητές τους και μελλοντικούς εκπαιδευτικούς ενέταξαν στο πρόγραμμα σπουδών τους και την Αμειβόμενη Πρακτική Άσκηση δίνοντάς της έναν ξεχωριστό χαρακτήρα. Με τη συμπλήρωση δύο ετών από το σχεδιασμό και την υλοποίησή της, τα Παιδαγωγικά Τμήματα του Πανεπιστημίου Κρήτης οργανώνουν τη Δευτέρα 15 και Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012 Διεθνή Διημερίδα με σκοπό να συμβάλουν στην αποτίμηση της Αμειβόμενης Πρακτικής Άσκησης.

ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΣΗΓΗΣΕΩΝ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑΣ

ΔΕΥΤΕΡΑ (15-10-2012)

Αίθουσα Δ7, 11.00-14.00

Χαιρετισμοί

Elias Kourkoutas, Associate Professor, University of Crete

University-School Community Partnership and Practicum Students with vulnerable children

Angie Hart, Professor, University of Brighton, UK

Developing Local ‘Communities of Practice’ through Local Community – University Partnerships

Ricky Finzi Dottan, Senior Lecturer, University of Bar-Ilan, Tel Aviv, Israel

Working with Children with ADHD and their families.

Ety Shachar, Senior Lecturer, University of Haifa, Israel

A multiperspective approach to Dance Movement Therapy with vulnerable children. Finding an inner strength in the midst of a chaos.

Discussants

Michal Bat-Or, University of Haifa

Alki Finzi, University of Bar-Ilan

Scott McKenzie, University of Brighton

Work Shops

Michal Bat-Or, Art Therapy for children and adolescents with various difficulties and needs (13/9/12)

Ety Shachar, Dance Movement Therapy for children with various difficulties (15/10/12)

 

ΤΡΙΤΗ (16-10-2012)

Αίθουσα Δ7, 11:00-14:00

Κακανά, Δόμνα,Καθηγήτρια ΠΤΠΕ Παν. Θεσσαλίας

«Αμειβόμενη Πρακτική Άσκηση στα Παιδαγωγικά Τμήματα του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας: Εμπειρίες και Απολογισμός 3 ετών»

Μπότσογλου, Καφένια, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια ΠΤΕΑ Παν. Θεσσαλίας «Πρόγραμμα Αμειβόμενης Πρακτικής Άσκησης του Π.Τ.Ε.Α του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας: Μια πολυπρισματική αξιολόγηση»

Σοφός, Αλιβίζος, Αναπληρωτής Καθηγητής ΠΤΔΕ Παν. Αιγαίου

«Η φιλοσοφία και η οργάνωση του Προγράμματος Πρακτικών Ασκήσεων του ΕΣΠΑ του ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Αιγαίου: κατευθύνσεις, mentoring, διασύνδεση σχολείου και αγοράς εργασίας»

Πέρσα Φώκιαλη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια ΤΕΠΑΕΣ Παν. Αιγαίου

Σκουμπουρδή, Χρυσάνθη, Επίκουρη Καθηγήτρια ΤΕΠΑΕΣ Παν. Αιγαίου

«Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών και Παραγωγικών Δραστηριοτήτων και Πρακτική Άσκηση»

Στελλάκης, Νεκτάριος, Επίκουρος Καθηγητής ΤΕΕΑΠΗ Παν. Πατρών «Όταν η θεωρία και η πράξη «συνδιαλέγονται»: Η περίπτωση της διδασκαλίας της γλώσσας στο νηπιαγωγείο από τελειόφοιτες ασκούμενες φοιτήτριες»

Μουζάκη, Αγγελική, Λέκτορας, ΠΤΔΕ

«Αμειβόμενη Πρακτική Άσκηση σε Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες»

Οικονομίδης, Βασίλης, Επίκουρος Καθηγητής ΠΤΠΕ Παν. Κρήτης

«Οι φοιτητές αξιολογούν την Αμειβόμενη Πρακτική Άσκηση»

Υπεύθυνοι διοργάνωσης:

Ηλίας Κουρκούτας, Αναπληρωτής Καθηγητής Π.Τ.Δ.Ε.

Βασίλειος Οικονομίδης, Επίκουρος Καθηγητής Π.Τ.Π.Ε.

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close