Τρόπος Παρακολούθησης Σεμιναρίου:
Α) Σε αίθουσα διδασκαλίας
B) Online μέσω Internet με εικόνα και ήχο ζωντανά από την αίθουσα διδασκαλίας
Σε ποιους απευθύνεται:
Μπορούν να το παρακολουθήσουν άτομα που ασχολούνται ή επιθυμούν να ασχοληθούν με τον κλάδο των αγροτικών προϊόντων και τροφίμων, απόφοιτοι σχολών οικονομίας και διοίκησης, τροφίμων ή εμπορίας και διαφήμισης, νέοι επαγγελματίες του χώρου ή απλά όσοι ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις και το βιογραφικό τους σε αυτόν τον εξαιρετικής σημασίας για την οικονομία τομέα.
Σκοπός:
Σήμερα διαπιστώνεται μια αυξημένη ανάγκη να ενισχυθούν οι αγρότες και γενικά όσοι ασχολούνται ή θα ασχοληθούν με τα αγροτικά προϊόντα και τα τρόφιμα, έτσι ώστε να μπορέσουν να διοικήσουν αποτελεσματικά τις επιχειρήσεις τους. Οι σημαντικοί αυτοί τομείς της οικονομίας συχνά θεωρείται ότι υστερούν στην εφαρμογή σύγχρονων τεχνικών διοίκησης και σχεδιασμού που δημιουργούν επιτυχημένες επιχειρήσεις. Ορισμένες φορές αυτό οφείλεται σε έλλειψη των απαραίτητων δεξιοτήτων και γνώσεων. Με αυτό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα επιδιώκεται η κάλυψη αυτού του κενού γνώσεων.
Περιγραφή:
Συνοπτικά τα περιεχόμενα του εκπαιδευτικού προγράμματος έχουν ως εξής:
Εισαγωγή: Δομή του μαθήματος, Σύνδεση και σχέσεις του αγροτικού τομέα με τον κλάδο τροφίμων.
Οργάνωση επιχείρησης παραγωγής αγροτικών προϊόντων & τροφίμων: Στρατηγικός σχεδιασμός/ Business Plan, Οργάνωση αρχείων, Καθιέρωση στόχων, SWOT Analysis, Προγραμματισμός παραγωγής, Ανθρώπινοι πόροι, Χρηματοοικονομικά.
Μάρκετινγκ: Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ, Συμπεριφορά καταναλωτή, Διατροφικές προτιμήσεις, Σχεδιασμός Μάρκετινγκ, Έρευνα Αγοράς, Τμηματοποίηση αγοράς & Life Style, Βιομηχανική Αγορά & χαρακτηριστικά βιομηχανικών αγοραστών, Το προϊόν (Commodity marketing, Μίγμα προϊόντος, Γραμμές προϊόντων, Branding, Τοπικά προϊόντα, Τυπικά προϊοντα και προϊόντα Γεωγραφικής ένδειξης, Προϊόντα ετικέτας ποιότητας), Διασφάλιση ποιότητας, Η τιμή, Πώληση, Διανομή (Η διανομή γενικά, Κανάλια εμπορίας γεωργικών προϊόντων, Συμβολαιακή γεωργία, απευθείας πώληση από τον αγρό, μεσίτες αγρού, σημεία κι αγορές συγκέντρωσης, χονδρική πώληση & δημοπρατήρια, έμποροι & αγορές λιανικής, υπηρεσίες εστίασης, εξαγωγές), Προώθηση (εταιρική εικόνα, διαφήμιση, δημοσιότητα, εκδηλώσεις κι επιδείξεις, ΜΜΕ), Ηλεκτρονικό εμπόριο.
Ειδικά θέματα Μάρκετινγκ: Βιολογικά προϊόντα (Βιολογική γεωργία & κτηνοτροφία, Προδιαγραφές παραγωγής βιολογικών προϊόντων, Τρόποι διάθεσης βιολογικών προϊόντων, Διαφήμιση/ Προώθηση βιολογικών προϊόντων, Τιμολογιακή πολιτική, Ανταγωνισμός & μερίδια αγοράς), Η Γαστρονομία σαν εργαλείο μάρκετινγκ, Προτάσεις για γαστρονομικές ενέργειες μάρκετινγκ προς εμπόρους & παραγωγούς, Οίνος & οινοτουρισμός (χαρακτηριστικά, στρατηγικές συμμαχίες, οι δρόμοι του κρασιού, μίγμα μάρκετινγκ οίνου).
Αειφόρος Γεωργία: Αειφορία, Οικοσυστήματα, Οικολογία, Καλές πρακτικές παραγωγής, Γεωργία ακρίβειας, Βιολογική παραγωγή, Διαχείριση παρασίτων.
Διαφοροποίηση: Διοίκηση αλλαγής & Καινοτομία, Διαχείριση Κινδύνων, Διαφοροποίηση (διαφοροποίηση γεωργικών προϊόντων κι επιχειρήσεων, προστιθέμενη αξία), Η διαδικασία διαφοροποίησης.
Ομάδες παραγωγών: Τι είναι ομάδα παραγωγών, Ανάπτυξη ομάδας παραγωγών, Διοίκηση ομάδας παραγωγών, Υποστήριξη αγροτών από αγρότες.
Πληροφορίες Συμμετοχής:
Τα Μικτά εκπαιδευτικά προγράμματα είναι ένας συνδυασμός σύγχρονης κι ασύγχρονης εκπαίδευσης. Η σύγχρονη εκπαίδευση γίνεται σε αίθουσα και ταυτόχρονα μεταδίδεται live σε ειδικό stream server. Σε κάθε τμήμα συμμετέχουν 12 άτομα στην αίθουσα +12 άτομα στην ηλεκτρονική τάξη, όλα βάσει σειράς προτεραιότητας. Οι παραπάνω ημερομηνίες αφορούν την έναρξη των τμημάτων. Οι εγγραφές πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί το αργότερο δέκα (10) ημέρες πριν την έναρξη.
Στοιχεία Διεξαγωγής
Έναρξη: 20/10/2012
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Διάρκεια: 25 ώρες σε αίθουσα + 75 ώρες εργαστήρια στο distance-learning.gr
Έναρξη: 08/12/2012
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Διάρκεια: 25 ώρες σε αίθουσα + 75 ώρες εργαστήρια στο distance-learning.gr