Σε ποιους απευθύνεται: Σε διευθυντές, υπεύθυνους, προϊσταμένους , στελέχη επιχειρήσεων, Ιδιοκτήτες Μικρομεσαίων επιχειρήσεων, Υπεύθυνους Μarketing μεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων, στελέχη Δημοσίων Σχέσεων, στελέχη διαφημιστικών εταιριών και διαφόρων τομέων πώλησης, υπεύθυνους ηλεκτρονικού εμπορίου και e-marketing
Σκοπός:
Να ενημερωθούν οι συμμετέχοντες για τις βασικές πλατφόρμες social media. Nα μάθουν τους τρόπους αξιοποίησής τους για εμπορικούς σκοπούς, τρόπους προβολής προϊόντων και υπηρεσιών, αποδεκτές πρακτικές προώθησης, άμεση και έμμεση διαφήμιση. Επίσης, εταιρική παρουσία στα social media, σχεδιασμός σελίδας σε facebook & LinkedIn. Σχεδιασμός Facebook Events, καμπάνιες προώθησης προϊόντων μέσω Events.
Θέματα Σεμιναρίου
-Τι είναι τα social media (Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube)
-Σύγκριση παραδοσιακών media με social media
-Λειτουργικότητα των social media
-Βέλτιστη διαχείριση Social Media
-Facebook – Case study
-Twitter – Case study
-LinkedIn – Case study
-YouTube – Case study
-Google+ – Case study
Στους συμμετέχοντες θα δοθεί: Εκπαιδευτικό υλικό & Βεβαίωση Παρακολούθησης!
Πληροφορίες Συμμετοχής:
– Eιδικές τιμές για Ανέργους & Φοιτητές.
– Ειδικές προσφορές για εταιρίες για συμμετοχές άνω των 2 ατόμων.
– Το σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί από το ΛΑΕΚ 0,45% του ΟΑΕΔ με τελευταία ημέρα υποβολής έως 03-10-2012.
Τηλέφωνα Επικοινωνίας : 210-6147341 & 6936 526 000
Στοιχεία Διεξαγωγής
Έναρξη: 10/10/2012
Λήξη: 10/10/2012
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Αthenian Callirhoe Hotel, Λ. Καλλιρόης 32 & Πετμεζά (πλησίον σε μετρό Fix & τραμ)