Σκοπός:
Οι συμμετέχοντες θα κατανοήσουν έννοιες που αφορούν στο εργασιακό περιβάλλον, από μία άλλη οπτική γωνία. Θα διευρύνουν τους ορίζοντες αντίληψης, θα εξοικειωθούν με αποτελεσματικές επικοινωνιακές τεχνικές, θα ενισχύσουν τις ικανότητες διαπραγμάτευσης και θα είναι σε θέση να διεκδικήσουν την εδραίωση και την επαγγελματική τους ανέλιξη στο χώρο εργασίας.
Περιγραφή:
Στην εποχή μας αναγνωρίζεται όλο και περισσότερο η ανάγκη ο κάθε εργαζόμενος να αναπτύξει μια σειρά από δεξιότητες που θα του προσφέρουν τη δυνατότητα να προσαρμοστεί ομαλότερα και με επιτυχία στην εργασία του.
Αναλυτικό πρόγραμμα
• Συνέντευξη Πρόσληψης & Σύνταξη Βιογραφικού, 4 ώρες
• Συμπεριφορά στο χώρο της απασχόλησης (Δεοντολογία & Αυτοδιαχείριση), 4 ώρες
• Επικοινωνιακές δεξιότητες, 4 ώρες
• Τεχνικές διαπραγματεύσεων 4 ώρες
• Τεχνικές Παρουσιάσεων ( Presentation Skills) 4 ώρες
• Διαχείριση Χρόνου (Time Management), 4 ώρες
• Διαχείριση Άγχους (Stress Management) 4 ώρες
• Δεξιότητες ομαδικής εργασίας και συμπεριφοράς (Teamworking skills), 4 ώρες
• Ανάπτυξη Συναισθηματικής Νοημοσύνης, 4 ώρες
• Διαχείριση Συγκρούσεων (conflict management), 4 ώρες
Μεθοδολογία διδασκαλίας
Το πρόγραμμα είναι διαδραστικό. Θα πραγματοποιηθούν ομαδικές και ατομικές ασκήσεις και παρουσιάσεις που στόχο έχουν την κατανόηση και την εφαρμογή του θεωρητικού υπόβαθρου.
Τηλέφωνα Επικοινωνίας: 210/5782931 – 932 – 933
Στοιχεία Διεξαγωγής
Έναρξη: 14/09/2012
Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Tόπος: Αρκαδίας 16Α, Περιστέρι (πλησίον μετρό Αγ. Αντωνίου)
40 ώρες διδασκαλίας