Ολοκληρωμένο e-Marketing (SEO, Google Adwords, Google Analytics, Social Media, Επιλογή σωστού Website)

Σκοπός: To σεμινάριο διεξάγεται μέσω e-learning και είναι στην Αγγλική γλώσσα. Ιδιαίτερο ανταγωνιστικό στοιχείο είναι ότι το σεμινάριο φτιάχτηκε και συντηρείται και αποδίδεται από επαγγελματίες που ήδη και παράλληλα εργάζονται πάνω σε αυτά που διδάσκουν. Δεν θα βρείτε απλές θεωρίες αλλά πραγματική δομημένη γνώση «από μέσα» με όλα τα βήματα υλοποίησης.

Ο στόχος μας είναι να σας βοηθήσουμε να μάθετε να κάνετε το σύνολο μόνοι σας ώστε το budget και ο χρόνος που διαθέτετε για διαφήμιση να αξιοποιηθεί ως διαθέσιμο όπου χρειάζεται να πληρωθούν κάποιες ενέργειες (π.χ. Google Adwords). Έτσι και καθώς αυξάνεται η επιτυχία των ενεργειών σας θα γνωρίζετε παράλληλα και τι να ζητάτε και απαιτείτε από τρίτους προμηθευτές συναφών υπηρεσιών. Αυτό κάνει την αξία που εσείς λαμβάνετε μέσω αυτού του σεμιναρίου διπλή!

Το πρόβλημα που λύνει πλήρως μια και έξω το πλήρες σεμινάριο
• Πως δουλεύουν οι μηχανές αναζήτησης και γιατί κάνω το e-marketing οιασδήποτε μορφής.
• Πως ακριβώς δουλεύει το Search Engine Optimization, τι μπορώ να κάνω εγώ μόνος μου, τι πρέπει να ξέρω. Όλα τα 62 σημεία για τμήματα Sales, Marketing, συγγραφείς περιεχομένου και όσους προωθούν «οτιδήποτε».
• Πως επιλέγω σωστό δυναμικό website με χαμηλό κόστος/υψηλή απόδοση και αισθητική.
• Τι είναι τα Social Media και το «δικό τους» marketing.
• Δημιουργία, στήσιμο και διαχείριση πλήρης καμπάνια Adwords για αναζητήσεις, κινητά.
• Τι είναι τα Analytics, πως μετράω αυτά που πρέπει, πως θέτω στόχους, πως παρακολουθώ ότι έχει σημασία.
• Πως αλλιώς μπορώ να αυξήσω τις πωλήσεις και τι εμπορικά/οικονομικά μοντέλα υπάρχουν.
• Έχω το σωστό website για e-marketing;

Θέματα που καλύπτονται αναλυτικά και σε βάθος για το θέμα e-marketing

Προσδιορισμός στόχων
• Διαμερισματοποίηση στόχων

Μηχανές αναζήτησης
• Πως δουλεύουν/ταξινομούν
• Meta-Engines
• Search Directories
• Search engine ethics

Πλήρες SEO. Όλα τα σημεία
• Γράφοντας SEO κείμενα
o Κανόνες SEO κειμένων. Όλοι οι κανόνες αναλυτικά.
o Εργαλεία αναζήτησης Quality Keywords
• Επιλογή Keywords
• Προσδιορισμός Κοινού και Niche
• Keywords και keyword suggestions
• Πλήρη βηματα καταχώρησης στο Google Webmaster Tools
• Advanced Keyword Analysis
• Επιτυχής καταχώρηση στις Dbase των Μηχανών Αναζήτησης (Μ.Α.)
• Μέτρηση και παρακολούθηση επιτυχίας ενεργειών
• Προσδιορισμός τρέχουσας κατάστασης ranking
• Επί πληρωμή Ranking. Do’s and Don’ts
• Πώς να αποδώσετε στοχευμένες σελίδες
• Blogging και Micro-blogging
• Link Building
• Link Popularity και Link Quality
• Google PageRank, Local Rank, Hilltop Algorithms
• Στρατηγικές και Τεχνικές Link Building Strategies
• Link Partners. Τι προσέχουμε.
• Στατιστικά μηχανών αναζήτησης για το marketing plan
• Keywords/Search Trend analysis
• HTML/XML Sitemaps
• Λογισμικό υποβολής στις μηχανές αναζήτησης και υπηρεσίες
• Ανάλυση ανταγωνισμού.
• Ανάλυση Link Popularity
• Ανάλυση References

Επιλέγοντας το σωστό website
• Παρουσίαση δυναμικής πλατφόρμας χαμηλού κόστους/υψηλής απόδοσης και πως επιλέγουμε.
• Τι χρειάζεται να πληρεί.
• Τι plugins χρειάζονται για να είναι φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης.
• Πως το στήνουμε σε 3 βήματα και πως επιλέγουμε skin.

Pay Per Click ενέργειες – Google Adwords
• Πλήρης και ολοκληρωμένη δημιουργία καμπάνιας (όλων των μορφών που διαθέτει το Adwords) με συμβουλές για ενίσχυση και διαχείριση αυτών.
• Αναλυτική παρουσίαση όλου του Adwords ένα προς ένα βήμα και οθόνες επεξηγώντας τα συν και τα πλην.
• Budgeting
• Συγγραφή σωστών Adtexts και Landing Pages

Google Analytics
• Ανάλυση όλου του περιβάλλοντος Google Analytics
• Πως το αξιοποιούμε σε αποφάσεις Sales/Marketing
• Πως παρακολουθούμε σχέσεις πωλήσεων/προβολής
• Στόχοι και φίλτρα, Conversions και setup
• Κατανόηση Reports

Risk Management
• Black-Hat Techniques σε σχέση με White-Hat Techniques
• Code of Ethics
• Gray-Hat SEO
• Τι να κάνετε αν το website σας έχει «τιμωρηθεί»

Social Media
• Ιστορικό εξέλιξης/φιλοσοφίας
• Παραδοσιακό Marketing vs Social Media Marketing
• The Network Economy
• Wor(l)d of Mouth/Mouse
• Facebook και Twitter και άλλα
• Διαχείρηση Marketing σε Social Media
• Αρχές
• Στόχευση
• Ποιους αφορά. Λήπτες/Πομποί πληροφορίας
• Influencers και Ambassadors. Broadcasters and Allies.
• Δημιουργία και επεξήγηση καμπάνιας.
• Στοχοθέτηση.
• R.O.I
• Προβάλλοντας το περιεχόμενό σας με τη βοήθεια των Social Media
• Ο Λόγος στα Social Media
• Συμμετοχή/Έναρξη συζητήσεων
• Κάνοντας συζητήσεις
• Code of Ethics
• Listening και Analysis
• Metrics
• Δημογραφικά και στατιστικά
• Μέτρηση προόδου
• Tools of Trade
• Data mining στα Social Media
• Facebook και Facebook Fan/Brand Pages
• EdgeRank
• Πως αξιοποιούνται τα Social Media για:
• Market Research
• Brand Awareness
• Increasing Sales
• Στατιστικά
• «Ανατομία»επισκεπτών και στρατηγικών
• Sponsored stories, Ads
• Facebook Insights
i. Posting, Μέτρηση, Optimization, Επανάληψη
• Twitter
• Τι είναι
• Πως αξιοποιείται για:
• Market Research
• Brand Awareness
• Increasing Sales
• «Ανατομία»επισκεπτών και στρατηγικών
• Trends, Lists
• Tweets
• Search capabilities
• Twitter Promotions
• Στατιστικά
• Εργαλεία
• Αποτελεσματικές τακτικές Social Media Marketing
• Social Media Applications

Πληροφορίες Συμμετοχής:

Το μόνο που χρειάζεται για την Online παρακολούθηση είναι:
• Μια σύνδεση στο Internet
• Ακουστικά/headset για την καλύτερη παρακολούθηση. Το υλικό είναι σε υψηλή ανάλυση εικόνας και ήχου αλλά πάντα ένα ζευγάρι ακουστικά ενισχύει την ευκολία παρακολούθησης.
Με την απόκτηση του σεμιναρίου αποκτάτε πρόσβαση στο elearning σύστημα για 60 ημέρες. Ο χρόνος είναι αρκετός για την πλήρη εκμάθηση όλων όσων διδάσκονται στο υλικό. Η εγγραφή γίνεται στο www.moveforwardsocial.com όπου και υφίσταται το e-learning περιβάλλον. Το σύστημα θα είναι ανοικτό για εγγραφές για το elearning από τις 11/6/2012.
Τα μαθήματα είναι δομημένα με ευρετήριο και με τη σωστή σειρά παρακολούθησης.
Η μορφή του υλικού είναι σχεδόν αποκλειστικά videos με αφήγηση και Onscreen παρουσίαση του κάθε βήματος και ενεργειών όπως και επεξηγήσεις για την βέλτιση αξιοποίηση κάθε θέματος και υποθέματος που παρουσιάζεται.

Τηλέφωνα Επικοινωνίας: 210 4826169
Στοιχεία Διεξαγωγής

Έναρξη: 25/06/2012
E-Learning
Μέσω Internet

Έναρξη: 11/07/2012
E-Learning
Μέσω Internet

Έναρξη: 22/08/2012
E-Learning
Μέσω Internet

Έναρξη: 11/09/2012
E-Learning
Μέσω Internet

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close