Σκοπός:
Στόχος του σεμιναρίου είναι να μεταφερθεί αυτή η γνώση στους πλέον άμεσα ενδιαφερόμενους, τους εκπαιδευτικούς. Τους ανθρώπους δηλαδή οι οποίοι καθημερινά καλούνται να βοηθήσουν στην γνωστική ανάπτυξη των παιδιών – μαθητών.
Τα ερωτήματα που θέλουμε να καλύψουμε μέσα απο το συγκεκριμένο σεμινάριο είναι ποικίλα:
– Γιατί είναι αναγκαίες οι γνώσεις για τον εγκέφαλο
– Πώς μπορώ να έχω πρόσβαση σε αυτές τι γνώσεις;
– Πώς μπορούν να με βοηθήσουν αυτές οι γνώσεις σαν εκπαιδευτικό στη δουλειά μου;
Περιγραφή:
Επιστημονικά οι 2 τελευταίες δεκαετίες έχουν ονομαστεί ως δεκαετίες του εγκεφάλου. Και όχι τυχαία! Τα δεδομένα από τις σύγχρονες νευροαπεικονιστικές μεθόδους και τις γνωστικές νευροεπιστήμες συνεχίζουν να προσφέρουν σημαντικές πληροφορίες σχετικά με το πως οι άνθρωποι ανταποκρινόμαστε σε αισθητηριακά δεδομένα και εκτελούμε γνωστικά έργα. Και αυτό με τη σειρά του έχει επιτρέψει μια καλύτερη κατανόηση των νευρωνικών κυκλωμάτων του εγκεφάλου και του πώς αυτά παράγουν ή σχετίζονται με διαδικασίες όπως συγκέντρωση, προσοχή, μνήμη , μάθηση και δημιουργική επίλυση προβλημάτων.
Θεματολογία Σεμιναρίου
Βασικά στοιχεία για τη λειτουργία του εγκεφάλου
– Γιατί μας ενδιαφέρει ο εγκέφαλος; Το παλιο μοντέλο και το νέο.Πώς μελετάμε τον εγκεφαλο;
– Η τρέχουσα δουλειά για τον εγκέφαλο και πώς να έχω πρόσβαση σε αυτήν
– Βασικά ανατομικά γεγονότα: γεωγραφία εγκεφάλου
– Ασυμμετριες: αριστερό και δεξί ημισφαίριο: δημιουργικότητα και ανάλυση, λογικός εγκέφαλος και συναισθηματικό εγκέφαλος
– Μάθηση και εγκέφαλος
– Πλαστικότητα εγκεφάλου
– Διαφορετικοί εγκέφαλοι, διαφορετικά μυαλά
Οι απορρέουσες αρχές διδασκαλίας
1. Ο πλαστικός εγκέφαλος: η δυνατότητα αλλαγής
2. Ο διαφορετικός εγκέφαλος: η δύναμη του διαφορετικού
3.Ο διαδραστικός εγκέφαλος: ο ρόλος του περιβάλλοντος
4. Ο οργανωμένος εγκέφαλος: η δύναμη των συνδέσεων
5. Ο εγκέφαλος που θυμάται : η δύναμη του νοήματος
Τηλέφωνα Επικοινωνίας :6943445656
Στοιχεία Διεξαγωγής
Έναρξη: 31/08/2012
Λήξη: 31/08/2012
Πόλη: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ