Στις 24-25 Σεπτεμβρίου 2016 στις εγκαταστάσεις του Τ.Ε.Ι. Κρήτης, στο Ηράκλειο,θα πραγματοποιηθεί «Βιωματικό Σεμινάριο στην Αγροτική Επιχειρηματικότητα: Στρατηγικές Εξαγωγικού και Εγχώριου Μάρκετινγκ, Δημιουργία Επιχειρηματικού Πλάνου και Δημιουργία Ομάδων Παραγωγών» με δυνατότητα εξ’αποστάσεως παρακολούθησης.
Οι αυξανόμενες ευκαιρίες στον κλάδο της αγροδιατροφής χρειάζονται όχι μόνο ένα ποιοτικό προϊόν αλλά και: α/ μια καλά σχεδιασμένη στρατηγική μάρκετινγκ, β/ ονοματοδοσία του προϊόντος που να ξεχωρίζει, γ/ ένα επιχειρηματικό πλάνο που ‘πείθει’ και δ/ την ικανότητα για συνεργασία με όλους τους κρίκους της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Ο σκοπός του προγράμματος είναι διττός:
- Η επιμόρφωση πάνω σε θέματα ανάπτυξης εγχώριων και διεθνών αγορών, μέσω στρατηγικών Μάρκετινγκ για Μικρο–Μεσαίες Επιχειρήσεις, Ομάδες Παραγωγών και Συνεταιρισμούς που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της αγροδιατροφής.
- Η μετάδοση των «μυστικών επιτυχίας» της οργάνωσης Ομάδων Παραγωγών.
Θα διδαχθεί από υψηλά καταρτισμένο εκπαιδευτικό προσωπικό της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του Τ.Ε.Ι. Κρήτης, με πολυετή πρακτική επαγγελματική εμπειρία σε θέματα μάρκετινγκ, τόσο στην αγορά της Ελλάδας όσο και σε αγορές του εξωτερικού καθώς και από εμπειρογνώμονα πάνω σε θέματα ομάδων παραγωγών. Θα διεξαχθεί σε 4 ενότητες πέντε ωρών η κάθε μία.
Υπάρχει δυνατότητα εξ’αποστάσεως παρακολούθησης. Οπότε οι συμμετέχοντες μπορούν να παρακολουθήσουν το σεμινάριο live από το σπίτι τους. Στους συμμετέχοντες που θα παρακολουθήσουν ολόκληρο το πρόγραμμα, θα χορηγηθούν σημειώσεις και βεβαίωση συμμετοχής. Θα δοθούν ειδικές εκπτώσεις για ανέργους, απόφοιτους & φοιτητές του Τ.Ε.Ι. Κρήτης και ομάδες από συνεταιρισμούς και ενώσεις. Για το κόστος, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο: email: info@diaviou.teicrete.gr, τηλέφωνο 2810-379177, (εργάσιμες ημέρες, 12:00 – 15:00) και στο 693-246-5385 (μετά τις 15:00).
Ημερομηνίες υποβολής αιτήσεων: έως 12/09/2016 – Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Ο τίτλος του συγκεκριμένου προγράμματος επιμόρφωσης είναι: «Αγροτική Επιχειρηματικότητα – Στρατηγικές Εξαγωγικού και Εγχώριου Μάρκετινγκ και δημιουργία
Επιχειρηματικού Πλάνου» (2ος κύκλος) – PR34