Πρόγραμμα κατάρτισης, πιστοποίησης και συμβουλευτικής υποστήριξή σε 1.000 ανέργους

Έως τις 29 Ιουνίου θα γίνονται δεκτές οι αιτήσεις ένταξης ανέργων ηλικίας από 18 έως 24 ετών στην πράξη για την κατάρτιση, πιστοποίηση και συμβουλευτική υποστήριξή τους στον τομέα των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών, την οποία υλοποιούν η Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Συγχρηματοδοτούμενων Ενεργειών και ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής Βορείου Ελλάδος ως συνδικαιούχος.

Η εν λόγω πράξη είναι ενταγμένη στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού» και είναι υποψήφια προς ένταξη στο ΕΣΠΑ 2014-2020 και στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση». Συγχρηματοδοτείται, δε, από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο.

Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα (πράξη) επαγγελματικής κατάρτισης, συμβουλευτικής υποστήριξης και πιστοποίησης προσόντων στον τομέα των ΤΠΕ, που απευθύνεται σε 1.000 ανέργους ηλικίας από 18 έως 24 ετών. Στόχος της πράξης είναι να αμβλύνει το βασικό πρόβλημα στην αγορά εργασίας των πέντε περιφερειών στις οποίες θα υλοποιηθεί (Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Δυτικής Μακεδονίας, Κεντρικής Μακεδονίας, Θεσσαλίας και Ηπείρου), που είναι η αναντιστοιχία μεταξύ προσφοράς και ζήτησης προσόντων και δεξιοτήτων εργαζομένων.

Το πρόγραμμα κατάρτισης έχει συνολική διάρκεια 380 ωρών, εκ των οποίων 120 αφορούν θεωρητική κατάρτιση και 260 πρακτική άσκηση. Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα και τις προϋποθέσεις συμμετοχής είναι διαθέσιμες στη διεύθυνση edu. sepve. org.gr/. Επίσης, ο ΣΕΠΒΕ καλεί τις επιχειρήσεις να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για τον αριθμό των ανέργων που επιθυμούν να απασχολήσουν.

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close