Όλοι μας έχουμε τις άτυχες στιγμές μας στο γραφείο. Τα μικρά λάθη μπορούν να μας βελτιώσουν και να μας κάνουν καλύτερους, αλλά υπάρχουν πράγματα που δεν πρέπει ποτέ να κάνετε εν ώρα εργασίας.
Μπορεί να μην είναι λόγοι απόλυσης, αλλά είναι σημαντικό να είμαστε ευγενικοί στη δουλειά μας.
Θυμηθείτε: Σας έχουν προσλάβει για να κάνετε τη δουλειά σας καλά, γι αυτό κάντε την! Αφήστε την κακή συμπεριφορά πριν ανοίξετε την πόρτα του γραφείου.
Αυτές είναι πέντε κακές συνήθειες που πρέπει να αποφεύγετε στον χώρο εργασίας:
1. Το σερφάρισμα στο διαδίκτυο
Σας έχει «πιάσει» ποτέ το αφεντικό σας να χαζεύετε στο Facebook; Αν ναι, σίγουρα θα ήρθατε σε δύσκολη θέση. Σε περίπτωση που η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι μέρος της δουλειάς σας (όπως γίνεται με τους social media marketers και τους δημοσιογράφους για παράδειγμα), δεν πληρώνεστε για να «παίρνετε likes» στη φωτογραφία που ανεβάσατε ή για να κάνουν retweet το post σας. Αν νιώθετε πως δε μπορείτε να σταματήσετε την χρήση τους και χρειάζεστε βοήθεια, κατεβάστε εφαρμογές όπως το RescueTime ή το Slife για να δείτε πόσο χρόνο καταναλώνετε. Αν παρόλ’ αυτά δείτε πως συνεχίζετε να ξοδεύετε πολύ χρόνο χαζεύοντας στο Pinterest, μάλλον αυτή η δουλειά δε σας ενδιαφέρει πραγματικά.
2. Να κάνετε αιτήσεις σε άλλες δουλειές
Μπορεί να ψάχνετε για μια άλλη θέση εργασίας, αλλά σίγουρα το ωράριο εργασίας σας δηλαδή 9 με 5 δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για να ψάχνετε αγγελίες εργασίας και να τελειοποιείτε την συνοδευτική επιστολή σας. Τη στιγμή που μπορεί να είστε απασχολημένοι με την εύρεση ενός καλύτερου περιβάλλοντος μέσα στο οποίο θα μπορέσετε να αναπτυχθείτε, μην «κόβετε τις γέφυρες» στην τωρινή σας εργασία. Όχι μόνο μπορεί να το μάθει ο εργοδότη σας, πριν να εξασφαλίσετε την νέα σας δουλειά, αλλά μπορεί να καταστρέψετε τις εργασιακές σας σχέσεις και να χάσετε μια καλή συστατική επιστολή.
3. Να παραγγέλνετε φαγητά που μυρίζουν
Σε κανέναν δεν αρέσει να μυρίζει φαγητό απ’ την άλλη πλευρά του χώρους. Δεν αποσπά μόνο την προσοχή όσων εργάζονται, αλλά αρκετές φορές μπορεί να γίνει ενοχλητικό. Μπορεί η ικανότητα σας να τρώτε και να εργάζεστε παράλληλα, γι αυτό άλλωστε επιλέγετε να τρώτε στο γραφείο σας, να είναι αξιοθαύμαστη – αλλά προτιμήστε να αφιερώσετε μερικά λεπτά για να φάτε σε κάποιον άλλο χώρο. Όχι μόνο θα σας κάνει καλό αυτό το μικρό διάλειμμα, αλλά δε χρειάζεται να ενοχλείτε και τους άλλους με τις μυρωδιές των φαγητών σας.
4. Να δημιουργείτε «κλίκες»
Είναι εξαιρετικά σημαντικό να δημιουργείτε φιλίες στο χώρο εργασίας. Εκεί είναι το μέρος που θα περνάτε το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας σας, οπότε είναι «δώρο» να μπορείτε να έχετε άτομα με τα οποία θα μοιράζεστε τη καθημερινότητα σας. Απ’ την άλλη, το να δημιουργήσετε ένα «γκέτο» με το οποίο θα κακολογείτε τους συναδέλφους σας ή τον εργοδότη σας είναι παιδιάστικο και αγενές, και σίγουρα δε θέλετε να σας χαρακτηρίσουν σαν τον/την κουτσομπόλη/α του γραφείου.
5. Να έχετε ένα βρώμικο γραφείο
Μπορεί να μη σας ενοχλεί να εργάζεστε σε ένα ακατάστατο γραφείο, αλλά δεν σημαίνει πως γίνεται το ίδιο και με τον διπλανό σας. Σεβαστείτε τους συναδέλφους σας και θυμηθείτε πως ο χώρος δε σας ανήκει.
Πηγή: fortunegreece.com