e-Καταναλωτής: Πώς κλείνονται τα ραντεβού για ψώνια στα καταστήματα -Τα 4 βήματα

Χρησιμοποιώντας την ψηφιακή πλατφόρμα e-καταναλωτής, οι επιχειρήσεις και τα καταστήματα θα μπορούν να καθορίζουν δωρεάν τα ραντεβού με τους πελάτες τους.

Σε ανάρτηση που έκανε χθες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή Παναγιώτης Σταμπουλίδης, αναφέρει:

«Οι επιχειρήσεις μπορούν να καθορίζουν δωρεάν ραντεβού με τους πελάτες χρησιμοποιώντας την ψηφιακή πλατφόρμα e-καταναλωτής της γενικής γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων. Οι καταναλωτές διασφαλίζουν με ένα κλικ τις αγορές και τις μετακινήσεις τους».

Η πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα καθορισμού ραντεβού για την παράδοση προϊόντων, έτσι ώστε οι επιχειρήσεις να μη βαρύνονται με το κόστος του SMS. Στο e-Καταναλωτής υπάρχουν δυο βασικές κατηγορίες:

α) Click away: Υπάρχει ενότητα για τα καταστήματα και μια δεύτερη επιλογή για τους καταναλωτές. Οι καταναλωτές μπορούν να ζητήσουν ραντεβού και να κλείσουν μετακίνηση.

β) Click inside: Ομοίως, υπάρχει ενότητα για τα καταστήματα (για κλείσιμο ραντεβού) και μια δεύτερη για τους καταναλωτές απ’ όπου μπορούν να ζητήσουν ραντεβού και να κλείσουν μετακίνηση.

Στην πλατφόρμα e-Καταναλωτής περιλαμβάνεται επίσης μια «μηχανή» σύγκρισης τιμών προϊόντων σούπερ μάρκετ και μια δεύτερη επιλογή για σύγκριση τιμών καυσίμων.

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close