Ως την χώρα με την μικρότερη αγοραστική δύναμη στην Ευρώπη εμφανίζεται η Ελλάδα, σε νέες έρευνα της εταιρείας Deloitte.
Συγκεκριμένα το 62% δηλώνει πως η αγοραστική του δύναμη για το 2017 ήταν μικρότερη συγκριτικά με το 2016.
Μάλιστα οι Έλληνες καταναλωτές δηλώνουν ότι ξόδεψαν για ακόμα μια χρονιά λιγότερα χρήματα στις χριστουγεννιάτικες αγορές τους σε σχέση με όλους τους υπόλοιπους Ευρωπαίους.
Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της εταιρείας Deloitte, οι Έλληνες είναι οι μοναδικοί Ευρωπαίοι οι οποίοι δήλωσαν σε ποσοστό 62% πως η αγοραστική τους δύναμη για το 2017 ήταν μικρότερη συγκριτικά με το 2016.
Αναλυτικά ο χριστουγεννιάτικος προϋπολογισμός των Ελλήνων κατανέμεται κυρίως σε δαπάνες για αγορά φαγητού και ποτών (€157), αγορά δώρων (€136), ταξίδια 82) και διασκέδαση (€75). Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας 40% των καταναλωτών έχει πραγματοποιήσει τις αγορές του από τις 16 Δεκεμβρίου έως και παραμονή Χριστουγέννων ενώ οι καταναλωτές της «τελευταίας στιγμής», αυτοί δηλαδή που πραγματοποιούν τις αγορές τους μεταξύ της 25ης και 31ης Δεκεμβρίου ανέρχονται στο 11%.