Τι αγόρασαν Έλληνες καταναλωτές κατά την εορταστική περίοδο;

Την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στις γιορτές κατέγραψε το Εργαστήριο Μάρκετινγκ MARLAB του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

Σύμφωνα με την έρευνα, το 85% δήλωσε ότι πραγματοποίησε αγορές για τις ημέρες των Χριστουγέννων, ενώ το 15% ότι δεν πραγματοποίησε αγορές προσθέτοντας ως κυριότερο λόγο την έλλειψη χρημάτων σε ποσοστό 43%.

Από το σύνολο των ερωτηθέντων περισσότεροι από τους επτά στους δέκα δήλωσαν ότι ξόδεψαν έως 200 ευρώ για τις αγορές τους την περίοδο των Χριστουγέννων, το 20% από 201 έως 500 ευρώ και το υπόλοιπο 4% περισσότερα από 501 ευρώ. Για τα ψώνια της Πρωτοχρονιάς περισσότεροι από 9 στους 10 καταναλωτές δήλωσαν ότι ξόδεψαν λιγότερα από 200 ευρώ.

Αναφορικά με τις επιλογές των αγορών τα τρόφιμα ήταν πρώτα στην λίστα. Συγκεκριμένα, για την αγορά τροφίμων το 54% ξόδεψε το 15%-30% των χρημάτων του, ενώ το 37% δαπάνησε το 15% των χρημάτων του για αγορά οικιακών συσκευών. Για την αγορά ειδών ένδυσης και υπόδησης το 25% των καταναλωτών διέθεσε λιγότερο από το 15% των χρημάτων του, ενώ το 40% δαπάνησε το 30%-60% των χρημάτων του

Στην αγορά προϊόντων τεχνολογίας το 28% των καταναλωτών διέθεσε λιγότερο από το 15% των χρημάτων του, μόλις το 16% ξόδεψε το 30% σε κοσμήματα και αξεσουάρ. Στην αγορά παιχνιδιών κατευθύνθηκε το 30% των χρημάτων για το 11% των καταναλωτών ενώ το 38% απάντησε ότι διέθεσε λιγότερο από το 15% των χρημάτων του για ένα ταξίδι τις ημέρες των γιορτών.

Τέλος, το 3% διέθεσε το 30% για την αγορά επίπλων.

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close