ΠΜΣ «Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας» από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας για στελέχη του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων παρέχοντας τη δυνατότητα μερικής φοίτησης (part-time) που τους επιτρέπει να το παρακολουθούν χωρίς να απουσιάζουν από την εργασία τους. Στοχεύει στο να εφοδιάσει τα στελέχη με τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τα εργαλεία που χρειάζονται για να ανταγωνίζονται με επιτυχία στην ψηφιακή πλέον οικονομία και στο σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον και να συνεισφέρουν στην επιτυχία των επιχειρήσεων και οργανισμών που εργάζονται.
Το πρόγραμμα στηρίζεται σε ένα υψηλού επιπέδου διδακτικό προσωπικό με πλούσιο δημοσιευμένο επιστημονικό έργο και μεγάλη επαγγελματική πείρα, το οποίο κάνει χρήση των πλέον σύγχρονων μεθόδων εκπαίδευσης, αξιοποιώντας τις εξελίξεις της επιστήμης του Μάρκετινγκ και της Επικοινωνίας παγκοσμίως και προσαρμόζοντάς τες στις ανάγκες των Ελληνικών επιχειρήσεων και οργανισμών.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει κι ένα πολύ επίκαιρο κύκλο διαλέξεων από διακεκριμένα στελέχη της ελληνικής επιχειρηματικής κοινότητας, με τον τίτλο Leading Marketing Experts Forum. To φόρουμ επιμελείται ο καθηγητής Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών κος Γεώργιος Αυλωνίτης και οι διαλέξεις περιλαμβάνουν παρουσιάσεις και αναλύσεις επιτυχημένων στρατηγικών μάρκετινγκ & επικοινωνίας τόσο από την εγχώρια όσο και από τη διεθνή αγορά, αλλά και τις νέες τάσεις στο ελληνικό επιχειρείν.
Οι διαλέξεις μεταδίδονται φέτος για πρώτη χρονιά μέσω live streaming δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους εργαζόμενους φοιτητές του προγράμματος να ενημερώνονται για τις τρέχουσες εξελίξεις στο αντικείμενο σπουδών τους, από διακεκριμένους εκπροσώπους της ελληνικής αγοράς.
Το φετινό φόρουμ καλύπτει ποικίλες θεματικές ενότητες που περιλαμβάνουν νεοφυείς επιχειρήσεις που αναπτύσσονται στον τομέα του τουρισμού και των αγροτικών προϊόντων με καινοτομικά μοντέλα διάθεσης προϊόντων και υπηρεσιών, νέες τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στην αυτόματη συλλογή δεδομένων αγοραστικής συμπεριφοράς καθώς και εξωστρεφείς στρατηγικές διείσδυσης σε διεθνείς αγορές από ελληνικές επιχειρήσεις καταναλωτικών ή βιομηχανιών προϊόντων, π.χ. καλλυντικά, προϊόντα καπνού, αλιεία, βιομηχανία σιδήρου κ.α.
Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα σπουδών και τις αιτήσεις: www.executiveme.aueb.gr (αιτήσεις για έναρξη σπουδών το ακαδημαϊκό έτος 2015-16 έως 28.2.2015 και από 20.4.2015 έως 1.6.2015).