Έκανε αγωγή στον εργοδότη της επειδή δεν έλεγε «καλημέρα», και δικαιώθηκε

Ακριβά κόστισε στο διευθύνοντα σύμβουλο μιας εταιρείας στη Βρετανία το γεγονός ότι δεν καλημέριζε την υπάλληλό του.

Ο ίδιος καταδικάστηκε για τη συμπεριφορά του από το δικαστήριο, καθώς η διευθύντρια προσλήψεων κέρδισε την αγωγή που του έκανε για αθέμιτη απόλυση.

Η Nadine Hanson χαιρέτησε το αφεντικό της Andrew Gilchrist τρεις φορές όταν έφτασε στη δουλειά της. Εκείνος σκόπιμα την αγνόησε και δεν της απάντησε ποτέ. Ο κ. Gilchrist, υποστήριξε ότι είχε θυμώσει επειδή η 40χρονη είχε αργήσει, αγνοώντας ότι βρισκόταν σε ιατρικό ραντεβού.

Τελικά, Η κ. Hanson κέρδισε την αγωγή αφού η δικαστής Sarah Davies έκρινε τη συμπεριφορά του αφεντικού «παράλογη», καθώς και ότι παραβιάζει το εργατικό δίκαιο.

«Πρόκειται για συμπεριφορά που μπορεί να υπονομεύσει την εμπιστοσύνη», είπε. «Αν και μπορεί να μην αποτελεί από μόνη της θεμελιώδη παραβίαση της σύμβασης, ήταν ικανή να συμβάλει σε μια τέτοια παραβίαση» πρόσθεσε η δικαστής.

Η κ. Hanson, η οποία παραιτήθηκε μετά από άγχος, κέρδισε αγωγή για άδικη απόλυση και περιμένει να λάβει αποζημίωση από την Interaction Recruitment Ltd, η οποία διαθέτει 30 γραφεία σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο.

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close