Σε κλίμα συγκίνησης οι πτυχιούχοι του Προγράμματος Προσχολικής Εκπαίδευσης BA (Hons) Early Childhood Studies της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του Μητροπολιτικού Κολλεγίου Θεσσαλονίκης κ.κ. Άννα-Ίρις και Μαρία-Λητώ Κούμπα, με την καθηγήτριά τους και Ακαδημαϊκά Υπεύθυνη του Τμήματος Παιδαγωγικών και Ειδικής Αγωγής και πρόεδρο της ΟΜΕΡ Θεσσαλονίκης, Δρ. Βασιλική Πλιόγκου, παρέλαβαν το Βραβείο της ΟΜΕΡ 2016 στο Global Action Program της UNESCO για την Εκπαίδευση στην Αειφόρο Ανάπτυξη (ESD) στην τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε στις 7 Ιουλίου.
Το βραβευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «Children’s curiosity finds solutions for energy: a project for renewable and non renewable energy sources for early childhood children» εκπονήθηκε κατά την πρακτική άσκηση των δύο πτυχιούχων στο Πρότυπο Κέντρο Προσχολικής Εκπαίδευσης «Νηπιακός Κήπος» και σε συνεργασία με την ΟΜΕΡ Θεσσαλονίκης. Το βραβείο παρέλαβαν στη Σεούλ και τα άλλα δύο μέλη της ομάδας κ.κ. Αναστασία Κουντουρούδη, νηπιαγωγός και ιδιοκτήτρια του «Νηπιακού Κήπου» και Ιφιγένεια Καμπερίδου, εκπαιδευτικός στην ίδια δομή. Πρόκειται για project με στόχο τη διδασκαλία των ανανεώσιμων και μη ανανεώσιμων πηγών ενέργειας σε παιδιά νηπιαγωγείου. Το βραβείο δόθηκε από την Dr. Ingrid Pramling-Samuelsson, καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο του Γκέτενμποργκ, διευθύντρια της Έδρας UNESCO του ίδιου Πανεπιστημίου και απερχόμενη πρόεδρος της Διεθνούς Διοικούσας Επιτροπής της Παγκόσμιας Οργάνωσης Προσχολικής Αγωγής.
Συνολικά βραβεύθηκαν πέντε εκπαιδευτικά προγράμματα από όλο τον κόσμο, τα οποία παρουσιάστηκαν σε Συμπόσιο στο πλαίσιο του Διεθνούς Συνεδρίου της ΟΜΕΡ με τίτλο “Transforming Early Childhood Systems for Future Genegations” στις 7 Ιουλίου, στο Πανεπιστήμιο Ewha Womans της Σεούλ. Τα συγκεκριμένα projects προήλθαν από το Πανεπιστήμιο Chulalongkorn της Ταϋλάνδης, την OMEP Ουρουγουάης και το Whittier College της Καλιφόρνιας των ΗΠΑ.