Αποτελέσματα των υποψηφίων στα Δημόσια ΙΕΚ – Ξεκίνησαν οι εγγραφές

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΕΛΙΚΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΖΟΜΕΝΩΝ ΔΙΕΚ – 2017Β – ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Παρακαλούνται οι ΝΕΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ να προσέρχονται από Πέμπτη 21/09/2017 μέχρι και την Τρίτη 26/9/2016 και ώρα 20:00στα αντίστοιχα ΔΙΕΚ για να υποβάλουν Αίτηση Εγγραφής.

Σημειώνεται ότι τo ωράριο λειτουργίας των ΔΙΕΚ είναι 13:00-21:00.

Όσοι επιτυχόντες υποψήφιοι δεν προσέλθουν εντός της καθορισμένης προθεσμίας, αυτόματα θα θεωρηθούν ότι δεν αποδέχονται την εγγραφή τους.

Οι υποψήφιοι που το όνομά τους εμφανίζεται στις καταστάσεις των ΒΕΛΤΙΩΣΕΩΝ δεν χρειάζεται να προβούν σε καμία περαιτέρω ενέργεια.

Όσοι υποψήφιοι έχουν ήδη εγγραφεί στα ΔΙΕΚ με τα προηγούμενα αποτελέσματα δεν χρειάζεται να προβούν σε καμία περαιτέρω ενέργεια.

Όσοι υποψήφιοι έχουν ήδη εγγραφεί στα ΔΙΕΚ με τα προηγούμενα αποτελέσματα, αλλά το όνομά τους εμφανίζεται στις καταστάσεις ΝΕΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ, οφείλουν να προσέλθουν στο ΔΙΕΚ και να προβούν εκ νέου σε αποδοχή εγγραφής, καθώς δεν θα λειτουργήσει το τμήμα της ειδικότητας στην οποία είχαν αρχικά εγγραφεί.

αχυδρομικές διευθύνσεις και τηλέφωνα των κατά τόπους ΙΕΚ μπορείτε να βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:

  https://diek.it.minedu.gov.gr/docs/diek_list.xls

Ο τελικός αριθμός των τμημάτων που θα λειτουργήσουν στα ΔΙΕΚ θα καθοριστεί με Απόφαση της Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς.

Στους συνδέσμους που ακολουθούν μπορείτε να βρείτε τις καταστάσεις :

1.  ΝΕΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ – ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ

2. ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ – ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ

3. ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ – ΝΕΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ

4. ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ 

5. ΑΙΤΗΣΗ

Δείτε επίσης x

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

Καταγγελία, σύμφωνα με την οποία εκπαιδευτικός ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου προέβαινε σε παρενόχληση μαθητριών του, υποβλήθηκε στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας (ΕΑΔ). Σύμφωνα με…
scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close