Ημερίδα για νέους φοιτητές

Στόχος της ημερίδας είναι να ενημερωθούν και να βοηθηθούν οι μαθητές της Γ’ Λυκείου που καλούνται να καταθέσουν το μηχανογραφικό τους δελτίο έτσι ώστε να κάνουν την καλύτερη δυνατή επιλογή αλλά και οι μαθητές της Α’ και Β’ Λυκείου που την επόμενη σχολική χρονιά θα κληθούν να επιλέξουν προσανατολισμό και κατεύθυνση σπουδών.

Στο πλαίσιο αυτό η ημερίδα επικεντρώνεται στα εξής θεματικά πεδία:

  1. Παρουσίαση των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων της πόλης μας στο ευρύ κοινό τόσο σε επίπεδο προβολής προπτυχιακών και μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών τμημάτων και σχολών όσο κυρίως σε επίπεδο αριστείας, ανταγωνιστικότητας αναγνωρισιμοτητας και κύρους σπουδών, κινητικότητας, συνεργασιών και σύνδεσης προϊόντων έρευνας και καινοτομίας με την ζήτηση και την βιομηχανική παραγωγή.
  2. Ενημέρωση για τις τάσεις στην αγορά εργασίας και προσόντων στο ελληνικό και διεθνές περιβάλλον σήμερα και σε βάθος δεκαετίας.
  3. Ανταλλαγή απόψεων και διάλογος των μαθητών και γονέων για θέματα σπουδών και επαγγελμάτων με επίκαιρη δυναμική και προοπτική.

“Δίνουμε έμφαση στη Θεσσαλονίκη ως ‘αξία σπουδών’ και επισημαίνουμε τι πρέπει να προσέξουν και να ελέγξουν επιλέγοντας σχολές και τμήματα σε περιφερειακά πανεπιστήμια. Επιπλέον, εμβαθύνουμε στο είδος και τους τομείς σπουδών -προοπτική που έχουν οι κλασικές σπουδές, τα τμήματα του πολυτεχνείου, ο κλάδος του τουρισμού κλπ”, αναφέρει ο σύμβουλος εκπαίδευσης της “Μ” Βαγγέλης Παπαγιάγκου.

Στην ημερίδα θα παρευρεθούν εκπρόσωποι της διοίκησης των ΑΕΙ της Θεσσαλονίκης -ΑΠΘ, ΠΑΜΑΚ, ΑΤΕΙ-Θ καθώς και του ΚΕΣΥΠ Θέρμης- και καθηγητές που θα συμμετάσχουν στη συζήτηση και θα λύσουν απορίες υποψηφίων, μαθητών και γονέων.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 18 Ιουνίου και ώρα 7- 9 μ.μ. στο πολιτιστικό κέντρο Πυλαίας.

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close