Ημερίδα «Συγγραφείς ανάμεσα σε δυο γλώσσες» στο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης

«Συγγραφείς ανάμεσα σε δυο γλώσσες» είναι το θέμα της Ημερίδας που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015 και ώρα 11.00, στο αμφιθέατρο του Μακεδονικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης και διοργανώνεται από τον Τομέα Μεσαιωνικών και Νεοελληνικών Σπουδών του Α.Π.Θ. και το Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης.

Στο πρώτο μέρος της Ημερίδας, προσκεκλημένος είναι ο διακεκριμένος συγγραφέας Πάνος Καρνέζης (Little Infamies-2002/ Μικρές ατιμίες-2011, The Maze-2004/ Ο λαβύρινθος-2011, Birthday party-2007/ Πάρτυ γενεθλίων-2011), ο οποίος θα συζητήσει, με άξονα τη δική του εμπειρία συγγραφής στη αγγλική και ελληνική, την επιλογή συγγραφικής γλώσσας άλλης πλην της μητρικής, ζητήματα ύφους, μετάφρασης και αυτομετάφρασης. Τη συζήτηση θα συντονίσει ο Επίκουρος Καθηγητής του Τομέα Μεσαιωνικών και Νεοελληνικών Σπουδών του Α.Π.Θ., Κώστας Γιαβής.

Στο δεύτερο μέρος της Ημερίδας, θα προβληθεί το μικρού μήκους ντοκιμαντέρ «The Red Bank. James Joyce: Τα τετράδιά του, των ελληνικών» σε σκηνοθεσία της βραβευμένης για το έργο της σκηνοθέτιδας –εικαστικού, Βουβούλας Σκούρα, και σενάριο του συγγραφέα Βαγγέλη Ιντζίδη. Το φιλμ πραγματεύεται μια σχετικά άγνωστη πλευρά του διάσημου Ιρλανδού συγγραφέα, την απόφασή του να μάθει και να μιλήσει ελληνικά.

Θα ακολουθήσει στρογγυλό τραπέζι, με θέμα «Ο Τζόυς και η γοητεία της άλλης γλώσσας». Θα συμμετάσχουν οι συντελεστές της ταινίας, οι Καθηγήτριες του Τομέα Μεσαιωνικών και Νεοελληνικών Σπουδών ΑΠΘ, Μαίρη Μικέ και Λίζυ Τσιριμώκου και η Επίκουρη Καθηγήτρια, Ιωάννα Ναούμ. Τη συζήτηση θα συντονίσει η Επίκουρη Καθηγήτρια Κατερίνα Τικτοπούλου.

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close