Ημερίδα-Βιωματικό Εργαστήριο επιμόρφωσης για εκπαιδευτικούς Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας Πτυχιούχων Πανεπιστημίου (έδρα: Θεσσαλονίκη), διοργανώνει, στο πλαίσιο του εορτασμού της «Ευρωπαϊκής Ημέρας Γλωσσών 2014» Ημερίδα, με θέμα: «Διαχείριση της δυναμικής της τάξης κατά την εκπαιδευτική διαδικασία».

Η Ημερίδα-Βιωματικό Εργαστήριο, πραγματοποιείται σε συνεργασία με την «ΠΥΞΙΔΑ» και το Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης, για καθηγήτριες / καθηγητές Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας, Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπ/σης της Δημόσιας και Ιδιωτικής Εκπαίδευσης, μέλη ή μη του Συλλόγου, στις 27 Σεπτεμβρίου 2014, 09.00΄- 14.00΄, στο Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης, χωρίς δαπάνη για το Δημόσιο.

Το Βιωματικό Εργαστήριο που προτείνεται, στοχεύει στην ενημέρωσή των εκπαιδευτικών ΠΕ05 σχετικά με τις πρακτικές προσέγγισης του ενήλικα με τους μαθητές/μαθήτριες της προεφηβικής και της εφηβικής ηλικίας (Ε΄ & ΣΤ΄ Δημοτικού – Α΄ & Β΄ Γυμνασίου) και στην εξοικείωση τους με τεχνικές που αποσκοπούν στη βελτίωση της δουλειάς τους στην τάξη. Παράλληλα, προτίθεται να προσφέρει εργαλεία διαχείρισης/αξιοποίησης της δυναμικής της τάξης, με στόχο την ευαισθητοποίηση και την παρακίνηση των μαθητών στην εκμάθηση ξένων γλωσσών, οι οποίες οδηγούν αδιαμφισβήτητα στην καλύτερη επικοινωνία καθώς και στον σεβασμό της γλώσσας και του πολιτισμού του Άλλου.


Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων : 25 άτομα.

Δηλώσεις συμμετοχής έως και τις 25 Σεπτεμβρίου 2014 ΜΟΝΟ στο aplf@otenet.gr

Θα ληφθεί υπόψη η ημερομηνία κατάθεσης της Δήλωσης συμμετοχής.

Πληροφορίες στο aplf@otenet.gr και στον ιστοχώρο του Συλλόγου www.aplf.gr

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close