Βασικές Αρμοδιότητες:
- Συμβουλεύει και εξυπηρετεί τους πελάτες σχετικά με τα διαθέσιμα προϊόντα του καταστήματος και τις υπηρεσίες της εταιρίας.
- Χειρίζεται όλα τα ζητήματα πελατών που σχετίζονται με: Εξυπηρέτηση πελατών/ Είσπραξη Λογαριασμών/ Υπέρβαση Ορίου Συνδιαλέξεων/ Έλεγχο Πιστώσεων/ Περιαγωγή.
- Φροντίζει για όλες τις απαραίτητες διαδικασίες που περιλαμβάνονται στη διαδικασία της πώλησης (συμβόλαια, τιμολόγια, ενεργοποιήσεις).
Τυπικά Προσόντα:
- Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, Πτυχίο Πανεπιστημίου επιθυμητό.
- Προηγούμενη εργασιακή εμπειρία στο χώρο των πωλήσεων θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν.
- Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας και καλή γνώση Η/Υ.
- Πολύ καλές επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες.
Οι υποψήφιοι θα πρέπει να προωθήσουν τα βιογραφικά τους, δηλώνοντας τον κωδικό θέσης εργασίας στην ακόλουθη διεύθυνση :
- WIND ΕΛΛΑΣ Α.Ε.B.E., Λ.Κηφισίας 66, 151 25 Μαρούσι, Αθήνα
- Email: jo@wind.gr
- Fax: 210 5100308
- ΚΩΔΙΚΟΣ: SA 001
- ΠΕΡΙΟΧΗ: Αθήνα