Η Creta Farm ζητά να καλύψει τις παρακάτω κενές Θέσεις Εργασίας:
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ, (κωδ. θέσης ΑΝ_0116), με έδρα το Κρυονέρι.
Ο κάτοχος της θέσης θα αναφέρεται στον Group CFO του ομίλου. Τα κύρια καθήκοντά του είναι η παρακολούθηση καταρτισμένων αναπτυξιακών και επενδυτικών προγραμμάτων, ο συντονισμός ενεργειών προετοιμασίας, σύνταξης και εκπόνησης σχετικών μελετών, υποβολή φακέλων.
Βασικές αρμοδιότητες:
- Παρακολούθηση προκηρύξεων που σχετίζονται με επενδυτικά και αναπτυξιακά προγράμματα.
- Συντονισμός της παρουσίασης των προγραμμάτων που σχετίζονται με τις δραστηριότητες και τα ερευνητικά έργα της εταιρείας, στους αρμοδίους διευθυντές.
- Κατάρτιση αναλόγων χρονοδιαγραμμάτων υλοποίησης, διαχείριση και συντονισμός επικοινωνίας με φορείς και δημοσίους οργανισμούς, συλλογή δεδομένων και στοιχείων για την προετοιμασία φακέλου .
- Σύνταξη και υποβολή φακέλου προγραμμάτων καθώς και υποβολή της μελέτης απόδοσης της επένδυσης
- Παρακολούθηση υλοποίησης των εργασιών του εγκεκριμένου προγράμματος σε συνεργασία με τα εμπλεκόμενα Τμήματα & Διευθύνσεις για την εμπρόθεσμη και ακριβή ολοκλήρωση του φακέλου.
Απαραίτητα Προσόντα:
- Πανεπιστημιακός Τίτλος AEI /TEI Οικονομικής/Χρηματοοοικονομικής Κατεύθυνσης.
- Μεταπτυχιακό Χρηματοοικονομικής Κατεύθυνσης ή MBA (θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν).
- Απαραίτητη εργασιακή εμπειρία, τουλάχιστον 5 έτη, σε κατάρτιση και παρακολούθηση επενδυτικών προγραμμάτων.
- Άριστη γνώση της Αγγλικής γλωσσάς (γραπτή και προφορική επικοινωνία).
- Άριστη γνώση χειρισμού προγραμμάτων MS Office.
IT Support Coordinator (CODE: ITSC_0116)
Κύριες αρμοδιότητες:
- Επίλυση τεχνικών θεμάτων και υποστήριξη εταιρικού δικτύου & τελικών χρηστών.
- Υποστήριξη του τηλεπικοινωνιακού δικτύου της εταιρείας.
- Παρακολούθηση και επίλυση θεμάτων τεχνολογίας.
- Υποστήριξη, εγκατάσταση και παραμετροποίηση δικτυακών λύσεων, λογισμικού, εφαρμογών, patches κλπ.
- Επίβλεψη και διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας της μηχανογραφικής υποδομής 24/7 .
- Διατήρηση και εξασφάλιση της ασφάλειας και συντήρηση των εγκατεστημένων συστημάτων πληροφορικής.
- Σχεδιασμός, εγκατάσταση και παραμετροποίηση δικτυακών λύσεων και εφαρμογών, καθώς και διαχείριση των δικτύων υπολογιστών.
Απαραίτητα Προσόντα :
- Κάτοχος πτυχίου/διπλώματος ΑΕΙ/ΤΕΙ Πληροφορικής Κατεύθυνσης, Επικοινωνίας και Δικτύων H/Y.
- Τουλάχιστον 3 έτη σχετική εργασιακή εμπειρία .
- Εμπειρία σε διάγνωση και επίλυση συμβάντων
- Άριστη γνώση πλατφόρμας Android / IOS
- Άριστη γνώση τεχνολογιών System Center , Exchange Server , MDM etc.
- Άριστη γνώση Λειτουργικών Συστημάτων Windows
- Άριστη γνώση Αγγλικών σε προφορικό και γραπτό λόγο.
- Επιθυμητή γνώση χειρισμού προγράμματος SAP
Demand Planner (Code : DP_0116)
Responsibilities include:
- Designing and generating weekly and monthly statistical forecast reports.
- Continuously improving forecasting techniques, method, and approach.
- Relating and measuring the impact of forecast accuracy.
- Evolving and maintaining documentation and standard operating procedures for demand planning processes and systems.
- Conduct current and future forecasting analysis, insuring forecasting processes and methods are followed.
- Assemble and analyze all data pertinent to creating the sales forecast (historical sales, market trends, seasonality, promotions, and eventually tier 1 account POS and inventory levels).
- Establish and utilize best methods (statistical models and software tools) in creating forecasts and respective inventory targets.
- Make recommended adjustments to forecast and inventory targets based on changes in demand and market trends.
- Lead forecast and inventory planning meetings with Marketing Managers, reviewing recommended sales forecasts and inventory goals (emphasis on brand transitions, new product introduction, and promotions).
- Manage inventory targets (including safety stock levels) that are approved by management.
- Prepare, report, and communicate forecast and inventory measurements to management (forecast accuracy, inventory plan vs. targets).
- Monitor SKU levels and recommend SKU rationalization initiatives in the future
- Proactively facilitating, re-engineering, best practices & consensus between functional experts (Demand Planning, Inventory Planning, Purchasing, Sales & Marketing, Operations, Finance, and IT)
Candidates Profile
- University degree in Business administration or related discipline preferably at post graduate level.
- 3-5 years of relevant experience, ideally within the FMCG industry.
- Background in master scheduling, forecasting, procurement and planning.
- Strong knowledge of demand planning process within Consumer Packaged Goods Industry
- Experience using PeopleSoft/JDE(preferred) or other ERP statistical software packages
- Knowledge of demand management/forecasting tools, forecasting processes in sales, marketing operations, finance, manufacturing and supply chain issues
- SAP key user abilities and experience in implementation
- Experience with DRP/MRP functionality
- Desired Characteristics
- Strong analytical abilities
- Good communication and Team building skills
- Detail oriented
- Extreme accuracy
- Extensive spreadsheet analysis and strong mathematical abilities