ΠΡΟΣΟΧΗ! Η αγγελία αυτή είναι παλαιότερη των δύο μηνών και ενδέχεται να μην ισχύει.

Ανοιχτές θέσεις εργασίας στη WIND

Αν θέλεις να γίνεις κι εσύ μέλος της οικογένειας της WIND και να προσφέρεις ενεργά στην ανάπτυξη ενός βασικού ρυθμιστή στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών, εδώ θα βρεις όλες τις αγγελίες με τις προσφερόμενες θέσεις εργασίας.

   Account Manager

Βασικές Αρμοδιότητες:

  • Ανάπτυξη μακροχρόνιων σχέσεων συνεργασίας με τους Συνεργάτες
  • Διαχείριση των ομάδων πωλήσεων των Συνεργατών για την επίτευξη των επιχειρησιακών στόχων
  • Εκπαίδευση και ενημέρωση όλων των συνεργατών για την εμπορική πολιτική της WIND και τα νέα προϊόντα / υπηρεσίες
  • Συμμετοχή σε επισκέψεις εταιρικών πελατών, μαζί με τους πωλητές των Συνεργατών
  • Παρακολούθηση της αγοράς και συγκέντρωση πληροφοριών για την ανάπτυξη νέων προϊόντων
  • Δημιουργία μηνιαίων προβλέψεων και προτάσεις για τους όρους των συμφωνιών των πωλήσεων
  • Προσέλκυση νέων Συνεργατών, με ευθύνη για την κερδοφόρα ανάπτυξη τους, σύμφωνα με τους στρατηγικούς στόχους της Εταιρίας

   Customer Value Management Analyst

Main Tasks:

  • Develop and execute appropriate analytic procedures to identify opportunities & resolve problems (Data mining through IBM Modeller software)
  • Create and maintain statistical models and design actionable plans based on these findings
  • Design and implement Upsell/Cross-Sell Campaigns- Generate campaign lists
  • Identify and analyse key issues through research and improve existing processes
  • Monitor KPIs, support project needs in a timely and efficient manner demonstrating a sense of urgency, tenacity, and commitment to quality
  • Create and update commercial reports
  • Interact cross-functionally with a wide variety of people and teams

   Operational Management Engineer

Main Tasks:

  • Monitor, handle, escalate and follow up on a daily basis any third party activity related to the Network Operation and Maintenance
  • Report third party performance, prepare presentations, propose create and follow up Key Performance Indicators (SLA monitoring). Participate in the related Operational Meeting
  • Organize, attend and coordinate Network Operation Review Meetings, follow up the action points
  • Correlate Network Availability Statistics to Third Party Quality of service indicators
  • Establish dedicated Key Performance Indicators (KPI) to monitor properly the mentioned services
  • Analyse the KPI figures, perform deep diving to the areas needing improvement and propose mitigation actions

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close