Ανοιχτές θέσεις στο Leroy Merlin
Διευθυντής Τμήματος Καταστήματος(CS_09_2015)
Ο ρόλος :
- Σχεδιάζετε, συντονίζετε και υλοποιείτε την εμπορική δραστηριότητα για τα τμήματα ευθύνης σας βάσει της τρέχουσας εμπορικής νομοθεσίας (οικονομική διαχείριση, διαθεσιμότητα προϊόντων, τιμολογιακή πολιτική, εμπορικές ενέργειες και προσφορές, στόχοι πωλήσεων, εξυπηρέτηση πελατών)
- Είστε υπεύθυνος για τη λειτουργία των ομάδων (βάρδιες, ωράρια…), την ενσωμάτωση, εκπαίδευση και ανάπτυξη των δυνατοτήτων των ομάδων σας, την ποιότητα εξυπηρέτησης που παρέχουν στους πελάτες, την καθοδήγηση και την αξιολόγησή τους
- Είστε μέλος της Διοικητικής ομάδας του καταστήματος με πλήρη ρόλο σε αρμοδιότητες υπευθύνου υπηρεσίας καταστήματος, σχεδιασμού στόχων και προϋπολογισμού, αξιολόγησης αναγκών και διαχείριση πόρων (ανθρώπινων πόρων, κεφαλαίων και προϊόντων)
Είστε άνθρωπος του εμπορίου με έντονο επιχειρηματικό πνεύμα και προσανατολισμό στην εξυπηρέτηση πελατών; Σας αρέσει να συντονίζετε ομάδες, να καθοδηγείτε και να αναπτύσσετε τους συνεργάτες σας; Ψάχνετε για μία εταιρεία όπου μπορείτε να αναπτύξετε την αυτονομία και την πρωτοβουλία σας ενώ συνεργάζεστε με ομάδες σε σημαντικά projects;
Το προφίλ :
- Πτυχίο ΑΕΙ
- Τουλάχιστον 5ετή εμπειρία σε καταστήματα λιανεμπορίου σε διοικητική θέση
- Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
- Πολύ καλή γνώση Η/Υ
- Ομαδικό πνεύμα και άνεση στις επαγγελματικές σχέσεις
- Ευελιξία και ικανότητα διαχείρισης προβλημάτων
- Ικανότητα επικοινωνίας και προσανατολισμός στον πελάτη
- Ικανότητα προγραμματισμού και οργάνωσης
Η Εταιρεία Leroy Merlin ανήκει στο γαλλικό όμιλο ADEO που έχει 73.000 συνεργάτες και 850 καταστήματα σε 12 χώρες παγκοσμίως. Είναι ο 1ος όμιλος στην Ευρώπη και ο 3ος στον κόσμο στην αγορά «Φτιάξτο μόνος σου» (Do It Yourself). Στην Ελλάδα, με σημαντικό ρυθμό ανάπτυξης, αναζητάμε πάντα συνεργάτες που μπορούν να ανταπεξέλθουν στις απαιτητικές θέσεις ενός πολυεθνικού δυναμικού περιβάλλοντος.
Διευθυντής Τμήματος Logistics Καταστήματος (CS_Log_09_2015 )
Ο ρόλος :
o Οργανώνετε και βελτιστοποιείτε τη διαχείριση των ροών των εμπορευμάτων για το σύνολο του καταστήματος και του χώρου της αποθήκης σε θέματα κόστους, αξιοπιστίας, χρόνου και χώρου
o Εγγυάστε την ποιότητα και τη σωστή τήρηση των διαδικασιών στις διάφορες υπηρεσίες όπως είναι οι παραγγελίες πελατών, η παραλαβή εμπορευμάτων, η επισκευή προϊόντων και η μεταφορική τηρώντας τις διαδικασίες και τους κανόνες ασφαλείας
o Συμβουλεύεται τους Διευθυντές Τμημάτων για τη διαχείριση των ροών των εμπορευμάτων (όπως αποθήκες, εκμετάλλευση των αποθεμάτων) και ελέγχετε το στοκ ώστε να είναι υγιές
o Είστε υπεύθυνος για τη λειτουργία των ομάδων (βάρδιες, ωράρια…), την ενσωμάτωση, εκπαίδευση και ανάπτυξη των δυνατοτήτων των ομάδων σας, την ποιότητα εξυπηρέτησης που παρέχουν στους πελάτες, την καθοδήγηση και την αξιολόγησή τους
o Είστε μέλος της Διοικητικής ομάδας του καταστήματος με πλήρη ρόλο σχεδιασμού στόχων και προϋπολογισμού, αξιολόγησης αναγκών και διαχείριση πόρων (ανθρώπινων πόρων, κεφαλαίων)
o Διασφαλίζετε την εξυπηρέτηση του πελάτη μέσα από τον έλεγχο των παραγγελιών, της ποιότητας των προϊόντων, τη μείωση των καθυστερήσεων και των λαθών με σκοπό την αποτελεσματική λειτουργία του τμήματος
Είστε άνθρωπος με προσανατολισμό στην εξυπηρέτηση πελατών, με εμπορικό και επιχειρηματικό πνεύμα; Σας αρέσει να συντονίζετε ομάδες, να καθοδηγείτε και να αναπτύσσετε τους συνεργάτες σας; Ψάχνετε για μία εταιρεία όπου μπορείτε να αναπτύξετε την αυτονομία και την πρωτοβουλία σας ενώ συνεργάζεστε με ομάδες σε σημαντικά projects;
Το προφίλ :
o Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ
o Τουλάχιστον 5ετή εμπειρία σε Διοικητική θέση Logistics σε κατάστημα λιανεμπορίου
o Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
o Πολύ καλή γνώση Η/Υ
o Ομαδικό πνεύμα και άνεση στις επαγγελματικές σχέσεις
o Ευελιξία και ικανότητα διαχείρισης προβλημάτων
o Ικανότητα επικοινωνίας και προσανατολισμός στον πελάτη
o Ικανότητα προγραμματισμού και οργάνωσης