ΠΡΟΣΟΧΗ! Η αγγελία αυτή είναι παλαιότερη των δύο μηνών και ενδέχεται να μην ισχύει.

Leroy Merlin: μία θέση εργασίας στο τμήμα Μαρκετινγκ

Leroy Merlin: μία θέση εργασίας στο τμήμα μαρκετινγκ

Ο ρόλος :

  • Υποστηρίζετε το τμήμα Επικοινωνίας και Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών (CRM) για Ελλάδα και Κύπρο και συμβάλετε στην ανάπτυξη της στρατηγικής βάσει των προδιαγραφών της εταιρίας
  • Διαχειρίζεστε τη διαδικασία δημιουργίας διαφημιστικών φυλλαδίων και ενεργειών επικοινωνίας
  • Διαχειρίζεστε τη διαδικασία ερευνών αγοράς μέσα στα καταστήματα
  • Συνεργάζεστε με εξωτερικές εταιρίες τόσο για τον σχεδιασμό, την εκτύπωση και τη διανομή των φυλλαδίων όσο και για την εκπόνηση των ερευνών
  • Επεξεργάζεστε και αναλύεται δεδομένα πληροφοριών από τις έρευνες και από τις βάσεις πελατών
  • Δημιουργείτε μηνιαίες αναφορές και περιλήψεις αποτελεσμάτων με σκοπό την ερμηνεία αυτών
  • Συγκεντρώνετε τις πληροφορίες για τα προϊόντα , τις έρευνες και τους πελάτες από εταιρικά συστήματα back office
  • Διατηρείτε τη βάση δεδομένων πελατών σε υψηλό επίπεδο και εξασφαλίζετε την ορθή αποστολή καμπάνιας μέσω email & sms στο κατάλληλο κοινό
  • Παρακολουθείτε και τηρείτε αρχείο για όλες τις δραστηριότητες επικοινωνίας, CRM και της αγοράς DIY
  • Διαχειρίζεστε τα τιμολόγια που αφορούν ενέργειες επικοινωνίας και CRM .

Είστε άνθρωπος με έντονο επιχειρηματικό πνεύμα; Σας κινητοποιεί η επίτευξη των στόχων; Σας αρέσει να δουλεύετε σε ομάδες και να αναπτύσσετε συνεχώς τις γνώσεις σας; Ψάχνετε για μία εταιρεία όπου μπορείτε να αναπτύξετε την αυτονομία και την πρωτοβουλία σας;

Το προφίλ :

  • Πτυχίο ΑΕΙ/TEI με κατεύθυνση Marketing
  • Τουλάχιστον 2 έτη εμπειρία σε αντίστοιχη θέση
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
  • Γνώση Γαλλικών (επιθυμητή)
  • Άριστη Η/Υ(excel και powerpoint)
  • Γνώση στατιστικών αναλύσεων και προγράμματος SPSS
  • Προσοχή στη λεπτομέρεια και άριστες αναλυτικές ικανότητες
  • Εμπειρία στη δημιουργία φυλλαδίων και στην επεξεργασία δεδομένων
  • Ομαδικό πνεύμα και άνεση στις επαγγελματικές σχέσεις
  • Ευελιξία και ικανότητα διαχείρισης προβλημάτων
  • Ικανότητα επικοινωνίας και προσανατολισμός στον πελάτη
  • Ικανότητα προγραμματισμού και οργάνωσης

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close