Leroy Merlin: μία θέση εργασίας στο τμήμα μαρκετινγκ
Ο ρόλος :
- Υποστηρίζετε το τμήμα Επικοινωνίας και Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών (CRM) για Ελλάδα και Κύπρο και συμβάλετε στην ανάπτυξη της στρατηγικής βάσει των προδιαγραφών της εταιρίας
- Διαχειρίζεστε τη διαδικασία δημιουργίας διαφημιστικών φυλλαδίων και ενεργειών επικοινωνίας
- Διαχειρίζεστε τη διαδικασία ερευνών αγοράς μέσα στα καταστήματα
- Συνεργάζεστε με εξωτερικές εταιρίες τόσο για τον σχεδιασμό, την εκτύπωση και τη διανομή των φυλλαδίων όσο και για την εκπόνηση των ερευνών
- Επεξεργάζεστε και αναλύεται δεδομένα πληροφοριών από τις έρευνες και από τις βάσεις πελατών
- Δημιουργείτε μηνιαίες αναφορές και περιλήψεις αποτελεσμάτων με σκοπό την ερμηνεία αυτών
- Συγκεντρώνετε τις πληροφορίες για τα προϊόντα , τις έρευνες και τους πελάτες από εταιρικά συστήματα back office
- Διατηρείτε τη βάση δεδομένων πελατών σε υψηλό επίπεδο και εξασφαλίζετε την ορθή αποστολή καμπάνιας μέσω email & sms στο κατάλληλο κοινό
- Παρακολουθείτε και τηρείτε αρχείο για όλες τις δραστηριότητες επικοινωνίας, CRM και της αγοράς DIY
- Διαχειρίζεστε τα τιμολόγια που αφορούν ενέργειες επικοινωνίας και CRM .
Είστε άνθρωπος με έντονο επιχειρηματικό πνεύμα; Σας κινητοποιεί η επίτευξη των στόχων; Σας αρέσει να δουλεύετε σε ομάδες και να αναπτύσσετε συνεχώς τις γνώσεις σας; Ψάχνετε για μία εταιρεία όπου μπορείτε να αναπτύξετε την αυτονομία και την πρωτοβουλία σας;
Το προφίλ :
- Πτυχίο ΑΕΙ/TEI με κατεύθυνση Marketing
- Τουλάχιστον 2 έτη εμπειρία σε αντίστοιχη θέση
- Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
- Γνώση Γαλλικών (επιθυμητή)
- Άριστη Η/Υ(excel και powerpoint)
- Γνώση στατιστικών αναλύσεων και προγράμματος SPSS
- Προσοχή στη λεπτομέρεια και άριστες αναλυτικές ικανότητες
- Εμπειρία στη δημιουργία φυλλαδίων και στην επεξεργασία δεδομένων
- Ομαδικό πνεύμα και άνεση στις επαγγελματικές σχέσεις
- Ευελιξία και ικανότητα διαχείρισης προβλημάτων
- Ικανότητα επικοινωνίας και προσανατολισμός στον πελάτη
- Ικανότητα προγραμματισμού και οργάνωσης