Δυο ανοιχτές θέσεις εργασίας διαθέτει αυτην την περίοδο η εταιρεία Leroy Merlin.
Supply Chain Assistant (SCA_01_2015)
Διασφαλίζετε ότι όλες οι μετακινήσεις των προϊόντων από τους προμηθευτές προς τα καταστήματα είναι σύμφωνα με τους κανόνες και τις υποχρεώσεις της εταιρείας
- Καταγράφετε και αναλύετε όλα τα έγγραφα: τιμολόγια, λογαριασμούς και άλλα έγγραφα προμηθειών.
- Γνωρίζετε την εγκυρότητα των εγγράφων διακίνησης.
- Διαχειρίζεστε παράπονα και προβλήματα προμηθευτών/ πελατών όπου χρειάζεται
- Διασφαλίζετε ότι όλες οι παραδόσεις παραγγελιών αποστέλλονται σε εύθετο χρόνο και αναφέρετε τυχόν απόκλιση από το συμφωνημένο χρόνο παράδοσης.
- Διασφαλίζετε ότι τα προϊόντα φθάνουν στον σωστό προορισμό.
- Παρακολουθείτε τα επίπεδα αποθεμάτων και ενημερώνετε τα καταστήματα.
- Διασφαλίζετε τη συμμόρφωση μεταξύ των προτύπων της εφοδιαστικής αλυσίδας και των κανονισμών
- Καθιερώνετε και διατηρείτε σχέσεις συνεργασίας με τους προμηθευτές / πελάτες και το προσωπικό της εφοδιαστικής αλυσίδας στα καταστήματά μας.
- Γνωρίζετε τις λειτουργίες διαχείρισης της αποθήκης και ιδιαίτερα της κατ ’οίκον διανομής.
- Συμμετέχετε μαζί με τον supply chain manager στον σχεδιασμό και την οργάνωση της διανομής των προϊόντων λαμβάνοντας υπόψη τους παράγοντες κόστους και service
Είστε άνθρωπος με έντονο επιχειρηματικό πνεύμα; Σας κινητοποιεί η επίτευξη των στόχων; Σας αρέσει να δουλεύετε σε ομάδες και να αναπτύσσετε συνεχώς τις γνώσεις σας; Ψάχνετε για μία εταιρεία όπου μπορείτε να αναπτύξετε την αυτονομία και την πρωτοβουλία σας;
Το προφίλ :
- Πτυχίο ΑΕΙ σε Logistics, Supply Chain Management
- Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση Supply Chain Assistant
- Άριστη γνώση Αγγλικών
- Γνώση γαλλικών θα εκτιμηθεί
- Άριστη γνώση ΗΥ (excel, ppt)
- Ικανότητα επικοινωνίας & οργάνωσης
- Ομαδικό πνεύμα, άνεση στις επαγγελματικές σχέσεις, υπευθυνότητα, αυτονομία, εργατικότητα, πελατοκεντρικό πνεύμα, γνώση των υπηρεσιών διανομής e-commerce
Marketing Assistant(Mar_Ass_01_15)
Είστε άνθρωπος με έντονο επιχειρηματικό πνεύμα; Σας κινητοποιεί η επίτευξη των στόχων; Σας αρέσει να δουλεύετε σε ομάδες και να αναπτύσσετε συνεχώς τις γνώσεις σας; Ψάχνετε για μία εταιρεία όπου μπορείτε να αναπτύξετε την αυτονομία και την πρωτοβουλία σας;
Το προφίλ :
- Πτυχίο ΑΕΙ σε Logistics, Supply Chain Management
- Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση Supply Chain Assistant
- Άριστη γνώση Αγγλικών
- Γνώση γαλλικών θα εκτιμηθεί
- Άριστη γνώση ΗΥ (excel, ppt)
- Ικανότητα επικοινωνίας & οργάνωσης
- Ομαδικό πνεύμα, άνεση στις επαγγελματικές σχέσεις, υπευθυνότητα, αυτονομία, εργατικότητα, πελατοκεντρικό πνεύμα, γνώση των υπηρεσιών διανομής e-commerce
Ο ρόλος :
- Υποστηρίζετε το τμήμα Επικοινωνίας και Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών (CRM) για Ελλάδα και Κύπρο και συμβάλετε στην ανάπτυξη της στρατηγικής βάσει των προδιαγραφών της εταιρίας
- Διαχειρίζεστε τη διαδικασία δημιουργίας διαφημιστικών φυλλαδίων και ενεργειών επικοινωνίας
- Διαχειρίζεστε τη διαδικασία ερευνών αγοράς μέσα στα καταστήματα
- Συνεργάζεστε με εξωτερικές εταιρίες τόσο για τον σχεδιασμό, την εκτύπωση και τη διανομή των φυλλαδίων όσο και για την εκπόνηση των ερευνών
- Επεξεργάζεστε και αναλύεται δεδομένα πληροφοριών από τις έρευνες και από τις βάσεις πελατών
- Δημιουργείτε μηνιαίες αναφορές και περιλήψεις αποτελεσμάτων με σκοπό την ερμηνεία αυτών
- Συγκεντρώνετε τις πληροφορίες για τα προϊόντα , τις έρευνες και τους πελάτες από εταιρικά συστήματα back office
- Διατηρείτε τη βάση δεδομένων πελατών σε υψηλό επίπεδο και εξασφαλίζετε την ορθή αποστολή καμπάνιας μέσω email & sms στο κατάλληλο κοινό
- Παρακολουθείτε και τηρείτε αρχείο για όλες τις δραστηριότητες επικοινωνίας, CRM και της αγοράς DIY
- Διαχειρίζεστε τα τιμολόγια που αφορούν ενέργειες επικοινωνίας και CRM .
Το προφίλ :
- Πτυχίο ΑΕΙ/TEI με κατεύθυνση Marketing
- Τουλάχιστον 2 έτη εμπειρία σε αντίστοιχη θέση
- Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
- Γνώση Γαλλικών (επιθυμητή)
- Άριστη Η/Υ(excel και powerpoint)
- Γνώση στατιστικών αναλύσεων και προγράμματος SPSS
- Προσοχή στη λεπτομέρεια και άριστες αναλυτικές ικανότητες
- Εμπειρία στη δημιουργία φυλλαδίων και στην επεξεργασία δεδομένων
- Ομαδικό πνεύμα και άνεση στις επαγγελματικές σχέσεις
- Ευελιξία και ικανότητα διαχείρισης προβλημάτων
- Ικανότητα επικοινωνίας και προσανατολισμός στον πελάτη
- Ικανότητα προγραμματισμού και οργάνωσης