Software Supporter στη Θεσσαλονίκη
Αρμοδιότητες θέσης:
- -Κατανόηση υπάρχουσας επιχειρησιακής δομής πελάτη και αναγνώριση αναγκών
- -Έλεγχος συμβατότητας μεταξύ προτεινόμενης λύσης και σχεδιασμού πληροφοριακού συστήματος
- -Υποστήριξη πορείας υλοποίησης έργων
- -Καταγραφή, αξιολόγηση και διαχείριση θεμάτων που αντιμετωπίζουν οι πελάτες
- -Παροχή feedback για τη βελτιστοποίηση της εγκατάστασης του πελάτη
Προσόντα:
- – ομαδικό και οργανωτικό πνεύμα
- – ικανότητά στη δόμηση και στοχοθετημένη παρουσίαση λύσεων
- -ευχέρεια του προφορικού και γραπτού λόγου
- -ικανότητά στον εντοπισμό αναγκών και δημιουργική επίλυση θεμάτων ή αποριών
- – γνώσεις σε hardware, software και βασικών IT θεμάτων
- -ικανότητά στη συλλογή και ερμηνεία πληροφοριών
Οι υποψήφιοι να έχουν εκπληρώσει τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποστείλουν πλήρες βιογραφικό σημείωμα, αναγράφοντας τον κωδικό της θέσης σε διακριτό σημείο, στην διεύθυνση hrm@exelixis-software.gr. Για όλα τα βιογραφικά θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια.