ΠΡΟΣΟΧΗ! Η αγγελία αυτή είναι παλαιότερη των δύο μηνών και ενδέχεται να μην ισχύει.

Νέες θέσεις εργασίας στη Forthnet

Η Forthnet ΑΕ, ζητά να προσλάβει:

Commercial Finance Analyst  (Κωδ. Θέσης: CFA 07/14)

Κύριες Αρμοδιότητες της θέσης:

• Συμβάλει στο Μηνιαίο Εμπορικό κλείσιμο της εταιρίας.
• Συλλέγει όλες τις σχετικές πληροφορίες, παράγει όλα τα σχετικά KPI’s, επιδίδεται σε σχετικές εκθέσεις και αναλύσεις, ερευνά τα λογιστικά βιβλία ώστε να προβεί/εξηγήσει τις εμπορικές/οικονομικές επιδόσεις.
• Συμβάλει στα Budgets/Rolling P&L Forecasts για το εμπορικό μέρος της εταιρίας.
• Αναλύει την αγορά, τις επιδόσεις υπηρεσιών/πελατών και τις συγκρίνει με τον προϋπολογισμό ή/και προηγούμενες χρήσεις προκειμένου να εξηγήσει τυχόν θετικές ή αρνητικές αποκλίσεις από το budget.
• Συμμετέχει/δομεί πολύπλοκα commercial/business cases τα αναλύει για τη λήψη αποφάσεων.
• Διατηρεί συστήματα προϊοντικής ιεραρχίας και διαχειρίζεται μέρος του MIS Reporting σχετικά με τους πελάτες και τις υπηρεσίες.

Απαραίτητα Προσόντα

• Πτυχίο ΑΕΙ (Οικονομικής/Αναλυτικής κατεύθυνσης).
• Μεταπτυχιακό Οικονομικής κατεύθυνσης ή  MBA ως επιπρόσθετο προσόν.
• Εμπειρία τουλάχιστον 5 έτη σε Financial ή Commercial Finance θέση.
• Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας. (γραπτά & προφορικά).
• Πολύ καλή γνώση χρήσης Η/Υ, Advanced Excel & PowerPoint, MSOffice.
Απαραίτητες Ικανότητες και Δεξιότητες:

• Ικανότητα να εργάζεται με μεγάλα και περίπλοκα σετ δεδομένων, φόρμουλες και multilinked αρχεία.
• Δυνατότητα δημιουργίας σύνθετων χρηματοοικονομικών μοντέλων.
• Υψηλές αναλυτικές δεξιότητες, ικανότητα να διαμορφώνει εμπορικές & οικονομικές αναλύσεις.
• Γνώση σε SAP FI/CO & Budgeting/Planning systems θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν.
• Ικανότητα να αλληλεπιδρά και να επικοινωνεί αποτελεσματικά.
• Ικανότητα να εργάζεται σε πολλαπλά projects, καλή διαχείριση χρόνου και προτεραιοτήτων.
• Καλή επικοινωνία με άλλα τμήματα της εταιρίας , σε καθημερινή βάση με τα Εμπορικά τμήματα προκειμένου να κατανοήσουν business. cases και να ανταλλάσουν εμπορικές και οικονομικές πληροφορίες που σχετίζονται με το ρόλο.
• Ομαδικότητα και ευελιξία.

Access & Transmission Engineer(ate/14)

Κύριες Αρμοδιότητες της θέσης:

  • Eίναι υπεύθυνος για τη διαχείριση έργων του τμήματος σχεδιασμού δικτύου πρόσβασης.
  • Είναι υπεύθυνος για τη συλλογή στοιχείων του δικτύου , την τεκμηρίωση και την παραγωγή αναφορών.
  • Συμμετέχει στην κατάρτιση των κανόνων ανάπτυξης και λειτουργίας του δικτύου.
  • Επικοινωνεί με προμηθευτές εξοπλισμού για την κατάρτιση τεχνικών λύσεων.
  • Καταρτίζει πλάνα δοκιμών εξοπλισμού και υπηρεσιών για την αξιολόγηση προϊόντων και υπηρεσιών.

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ Πληροφορικής ή Τηλεπικοινωνιών ή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών με κατεύθυνση στις Τηλεπικοινωνίες.
  • Μεταπτυχιακό δίπλωμα στις Τηλεπικοινωνίες θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν.
  • Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά).
  • Άριστη γνώση χρήσης Η/Υ MSOffice και Databases.

Απαραίτητες Ικανότητες και Δεξιότητες:

  • Εμπειρία τουλάχιστον 4 έτη σε διοικητική υποστήριξη έργων πληροφορικής & επικοινωνιών.
  • Πολύ καλή γνώση τεχνολογιών των τεχνολογιών xDSL και εκτενή εμπειρία στην εγκατάσταση, λειτουργία και διαχείριση εξοπλισμού πρόσβασης (DSLAM,MSAN κ.α )
  • Πολύ καλή γνώση των τεχνολογιών ασύρματης πρόσβασης
  • Πολύ καλή γνώση των τεχνολογιών OSI layer 2 & 3(Ethernet, TCP/IP).
  • Να διαθέτει ομαδικό πνεύμα, και ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών.
  • Να διαθέτει οργανωτικές, συντονιστικές και αναλυτικές ικανότητες.
  • Δυνατότητα συνεχούς προσαρμογής και εκμάθησης νέων τεχνολογιών

Retail Sales Account Manager/ Θεσσαλονίκη Κωδ. Θέσης:  ACM/THESS/0714

Κύριες αρμοδιότητες της θέσης:

• Ανάπτυξη νέων συνεργασιών SOHO & SME
• Καθοδήγηση, ανάπτυξη, και εμπορικός συντονισμός των υπαρχόντων συνεργατών για να επιτευχθεί ο ποσοτικός στόχος των πωλήσεων
• Παρακολούθηση του ανταγωνισμού και προτάσεις βελτίωσης σχετικά με την παρουσία της εταιρίας
• Σχεδιασμός του πλάνου του μήνα και των προτεραιοτήτων σύμφωνα με τις κατευθύνσεις και τις απαιτήσεις του τμήματος
• Συνεργασία με εμπορικά τμήματα (Trade marketing, τμήμα παραγγελιών , Οικονομικό, υποστήριξης συνεργατών, εταιρικών πωλήσεων)

Απαραίτητα Προσόντα:

• Πτυχίο ΤΕΙ – ΑΕΙ (Business Administration, Οικονομικές σχολές κλπ)
• Εμπειρία τουλάχιστον 3 έτη σε αντίστοιχη θέση
• Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας
• Πολύ καλή γνώση χρήσης Η/Υ – MS Office

Απαραίτητες Ικανότητες και Δεξιότητες:

• Δημιουργική σκέψη
• Οργανωτικές ικανότητες και συνέπεια ως προς χρονοδιαγράμματα
• Ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών projects κάτω από πίεση χρόνου
• Πνεύμα ομαδικότητας και ικανότητα συνεργασίας
• Άριστη διαχείριση του χρόνου

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close