Αρμοδιότητες :
Ο κάτοχος της θέσης ανήκει στο τμήμα Customer Care και οι αρμοδιότητές του περιλαμβάνουν την τηλεφωνική υποστήριξη ιδιωτών και εταιρικών πελατών, για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της hellas online.
Απαραίτητα Προσόντα :
- Απόφοιτος ΤΕI, ΙΕΚ ή απολυτήριο Τεχνικού Λυκείου (με κατεύθυνση στην πληροφορική, τηλεπληροφορική, τηλεπικοινωνίες).
- Άνεση στη προφορική επικοινωνία.
- Γνώση λειτουργικών συστημάτων MS Windows και εφαρμογών MS Office.
- Γνώση αγγλικών.
- Γνώση και χρήση Internet και γενικά ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης.
- Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες.
Επιθυμητά Προσόντα :
- Εργασιακή εμπειρία σε τηλεφωνική εξυπηρέτηση.
- Προϋπηρεσία σε εταιρεία Τηλεπικοινωνιών / Internet.
Παροχές:
- Επιπρόσθετες αμοιβές, βάση επίτευξης μηνιαίων στόχων.
- Επιπρόσθετο ομαδικό ιατροφαρμακευτικό πρόγραμμα.
- Συνεχής εκπαίδευση σε θέματα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης και σε νέες τεχνολογίες.
- Προοπτικές εξέλιξης σε μια αγορά γεμάτη προκλήσεις.
- Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας.
Στείλτε το βιογραφικό σας με e-mail στη διεύθυνση jobs@hol.gr ή με φαξ στον αριθμό: 2130005230