ΠΡΟΣΟΧΗ! Η αγγελία αυτή είναι παλαιότερη των δύο μηνών και ενδέχεται να μην ισχύει.

Εκπρόσωπος Τμήματος Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών

Αρμοδιότητες :

Ο κάτοχος της θέσης ανήκει στο τμήμα Customer Care και οι αρμοδιότητές του περιλαμβάνουν την τηλεφωνική υποστήριξη ιδιωτών και εταιρικών πελατών, για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της hellas online.

Απαραίτητα Προσόντα :

  • Απόφοιτος ΤΕI, ΙΕΚ ή απολυτήριο Τεχνικού Λυκείου (με κατεύθυνση στην πληροφορική, τηλεπληροφορική, τηλεπικοινωνίες).
  • Άνεση στη προφορική επικοινωνία.
  • Γνώση λειτουργικών συστημάτων MS Windows και εφαρμογών MS Office.
  • Γνώση αγγλικών.
  • Γνώση και χρήση Internet και γενικά ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης.
  • Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες.

Επιθυμητά Προσόντα :

  • Εργασιακή εμπειρία σε τηλεφωνική εξυπηρέτηση.
  • Προϋπηρεσία σε εταιρεία Τηλεπικοινωνιών / Internet.

Παροχές:

  • Επιπρόσθετες αμοιβές, βάση επίτευξης μηνιαίων στόχων.
  • Επιπρόσθετο ομαδικό ιατροφαρμακευτικό πρόγραμμα.
  • Συνεχής εκπαίδευση σε θέματα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης και σε νέες τεχνολογίες.
  • Προοπτικές εξέλιξης σε μια αγορά γεμάτη προκλήσεις.
  • Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας.

Στείλτε το βιογραφικό σας με e-mail στη διεύθυνση jobs@hol.gr ή με φαξ στον αριθμό: 2130005230

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close