Το ΚΠΙΣΝ αναζητεί άτομο για να καλύψει τη θέση με τίτλο «Υπεύθυνος/η Marketing & Επικοινωνίας» που θα αναφέρεται στην Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας. Ο/Η ιδανικός/ή υποψήφιος/α θα σχεδιάζει την στρατηγική και θα συντονίζει την υλοποίηση καμπανιών για την προβολή των εκδηλώσεων του ΚΠΙΣΝ. Θα αποτελεί τον βασικό κόμβο επικοινωνίας με ομάδες εντός του οργανισμού ή εξωτερικούς συνεργάτες για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση δημιουργικών και καινοτόμων ενεργειών Μarketing και επικοινωνίας με αντικείμενο τον καλλιτεχνικό προγραμματισμό του ΚΠΙΣΝ.
Κύρια καθήκοντα και βασικές αρμοδιότητες:
Brand Messaging
- Είναι υπεύθυνος/η για τον προσδιορισμό των βασικών selling points και των κοινών στόχων σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Προγραμματισμού και κατά συνέπεια για το briefing των συνεργαζόμενων κειμενογράφων και σχεδιαστών.
- Διασφαλίζει ότι όλα τα υλικά προβολής ανταποκρίνονται στα brand guidelines του οργανισμού και επικοινωνούν τις βασικές του αξίες.
- Διασφαλίζει ότι οι ενέργειες προβολής/ επικοινωνίας τρίτων (agents, promoters) ακολουθούν τα απαραίτητα guidelines.
Σχεδιασμός Καμπάνιας
- Είναι υπεύθυνος/η για την επιλογή των κατάλληλων μέσω προβολής και το briefing του συνεργαζόμενου media shop.
- Συνεργάζεται με τα τμήματα Εμπειρίας Επισκεπτών και Προγραμματισμού & Παραγωγής για τον σχεδιασμό του πλάνου προπώλησης, της τιμολογιακής στρατηγικής εισιτηρίων κοκ.
- Συνεργάζεται με την Υπεύθυνη Γραφείου Τύπου για την προετοιμασία των κατάλληλων υλικών για τα ΜΜΕ.
- Συνεργάζεται με τις Συντονίστριες των κοινωνικών μέσων, email marketing και του snfcc.org για τον σχεδιασμό ψηφιακών ενεργειών προβολής.
- Αναπτύσσει ενέργειες προβολής για τα σχολικά προγράμματα του ΚΠΙΣΝ και την εν γένει ανάδειξη της σχέσης του ΚΠΙΣΝ με την σχολική κοινότητα.
Υλοποίηση Καμπάνιας
- Συντονίζει την χρήση και επικαιροποίηση όλων των on-site και OOH σημείων προβολής του ΚΠΙΣΝ καθώς και έκτακτες ανάγκες branding για εκδηλώσεις μεγαλύτερης κλίμακας.
- Γράφει κείμενα ή συντονίζει τη δημιουργία κειμένων από κειμενογράφους.
- Αναλαμβάνει τη δημιουργία και τον συντονισμό παραγωγής μικρής κλίμακας εντύπων.
- Παρακολουθεί την υλοποίηση των παραπάνω ενεργειών από το media shop ή και τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας (digital & Γραφείο Τύπου).
Κατάρτιση/ διαχείριση προϋπολογισμού
- Με την καθοδήγηση της Διευθύντριας Marketing & Επικοινωνίας είναι Υπεύθυνος/η για την κατάρτιση του προϋπολογισμού του τμήματος στο πλαίσιο των δαπανών Προγραμματισμού.
- Καθημερινή παρακολούθηση του προϋπολογισμού, διασφαλίζοντας ότι όλη η τεκμηρίωση παρακολούθησης και οι διαδικασίες προμηθειών είναι ακριβείς και ορθές.
Reporting
- Συντάσσει αναφορές αξιολόγησης και επίδρασης αποτελεσμάτων ενεργειών προβολής και επικοινωνίας.
Άλλα
- Συντάσσει και παρακολουθεί τις συμβάσεις έργων.
- Διατηρεί βάσεις δεδομένων σχετικά με την ταξινόμηση συμβολαίων, τιμολογίων, υλικών και των προσφορών.
- Συμμετέχει ενεργά σε έκτακτα projects του τμήματος.
Απαιτήσεις
Απαραίτητα προσόντα
- Πτυχίο ανώτατης σχολής ή μεταλυκειακής επαγγελματικής σχολής τουλάχιστον τριετούς διάρκειας, σε συναφές πεδίο.
- Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών σε συναφές αντικείμενο.
- Αποδεδειγμένη προϋπηρεσία τουλάχιστον 8 ετών σε θέση με συναφές αντικείμενο.
- Άριστη γνώση της ελληνικής και αγγλικής γλώσσας και χειρισμός τους προφορικά και γραπτά. Η γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας θεωρείται επιπλέον προσόν.
- Αποδεδειγμένη εμπειρία σε καμπάνιες προβολής και επικοινωνίας εκδηλώσεων και στο συντονισμό για την ανάπτυξη οπτικοακουστικού περιεχομένου. Εμπειρία σε καμπάνιες πολιτιστικού περιεχομένου θεωρείται επιπλέον προσόν.
- Η εμπειρία στην κειμενογράφηση και δημιουργία/ επιμέλεια εντύπων θεωρείται επιπλέον προσόν.
- Ενημέρωση και ενδιαφέρον για τα πολιτιστικά δρώμενα στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
- Άριστη χρήση του MS Office και εξοικείωση με εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης.
Απαιτούμενες δεξιότητες και επιθυμητά χαρακτηριστικά
- Άριστη επικοινωνιακή ικανότητα στο γραπτό και προφορικό λόγο.
- Ομαδικό πνεύμα
- Εξαιρετικές οργανωτικές ικανότητες, εντός συγκεκριμένων προθεσμιών, με έμφαση στη λεπτομέρεια.
- Κριτική ικανότητα
- Ευελιξία στο ωράριο
Διαδικασία υποβολής αίτησης
- Η προθεσμία υποβολής είναι στις 10 Φεβρουαρίου 2023, στις 16:59 ώρα Ελλάδας.
- Οι ενδιαφερόμενοι/ες θα πρέπει να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα, καθώς και μία σύντομη επιστολή εκδήλωσης ενδιαφέροντος.
- Όλες οι αιτήσεις θα αξιολογηθούν πρώτα από ανεξάρτητη εταιρεία ανθρώπινου δυναμικού. Θα ακολουθήσουν συνεντεύξεις με όσους και όσες περιληφθούν στη βραχεία λίστα. Όλοι/ες οι υποψήφιοι/ες θα λάβουν γραπτή ενημέρωση για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.