Σχεδιασμένο από το αρχιτεκτονικό γραφείο Renzo Piano Building Workshop, το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) είναι ένα$ περιβαλλοντικά βιώσιμο5, διεθνούς εμβέλειας πολιτιστικόε, εκπαιδευτικός και ψυχαγωγικός αστικός τόπος, ο οποίος περιλαμβάνει τις εγκαταστάσεις της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος και της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, καθώς και το Πάρκο Σταύρος Νιάρχος. Αποτελεί τη μεγαλύτερη μεμονωμένη δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, και μεταβιβάστηκε στην Ελληνική Πολιτεία τον Φεβρουάριο του 2017.
Η ΚΠΙΣΝ Α.Ε. είναι κοινωφελής οργανισμός και έχει ως σκοπό την οργάνωση, συντήρηση, λειτουργία, και διαχείριση του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και του Πάρκου Σταύρος Νιάρχος, ενώ παράλληλα έχει αναπτύξει τον δικό της προγραμματισμό πολιτιστικών, εκπαιδευτικών και αθλητικών εκδηλώσεων, είτε με ελεύθερη είσοδο είτε με εισιτήριο προσιτό στο κοινό χάρη σε αποκλειστική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος.
Η ΚΠΙΣΝ Α.Ε. είναι εργοδότης ίσων ευκαιριών, απαγορεύοντας τις διακρίσεις έναντι οποιουδήποτε εργαζομένου ή υποψήφιου για απασχόληση με βάση τη φυλή, το χρώμα, τη θρησκεία, την εθνικότητα, την εθνική προέλευση, το φύλο, την ηλικία, την αναπηρία, την οικογενειακή κατάσταση, τις σεξουαλικές προτιμήσεις ή οποιαδήποτε άλλη κατηγορία που προστατεύεται από το νόμο και διασφαλίζει δίκαιη αντιμετώπιση όλων των υποψήφιων βάσει των προσόντων τους και των προϋποθέσεων που προβλέπει ο νόμος.
Περιγραφή θέσης
Η ΚΠΙΣΝ Α.Ε. αναζητά Υπεύθυνο Marketing και Επικοινωνίας (Marketing & Communication Manager) αναφερόμενο/η στον Διευθύνοντα Σύμβουλο, με στόχο την προβολή του οργανισμού σε διαφορετικές πλατφόρμες, μέσα και ακροατήρια.
Ο ιδανικός υποψήφιος/Η ιδανική υποψήφια διαθέτει επαγγελματική εμπειρία άνω των 10 ετών στον τομέα Marketing και Επικοινωνίας, διαθέτει εις βάθος γνώση των παραδοσιακών, ψηφιακών και κοινωνικών Μέσων, και του περιβάλλοντος των ΜΜΕ εν γένει, και μπορεί να εξελίξει και να διασφαλίσει την εικόνα του ΚΠΙΣΝ, διατηρώντας μια συνεπή και συστηματική επικοινωνιακή στρατηγική σε όλες τις πλατφόρμες και projects.
Βασικές αρμοδιότητες
- Σχεδιάζει και να υλοποιεί ευρείας ή μικρής κλίμακας καμπάνιες / projects, και στους τομείς της έντυπης και ψηφιακής παραγωγής, της προβολής αλλά και της διοργάνωσης εκδηλώσεων.
- Εφαρμόζει αποτελεσματική στρατηγική διαχείρισης κρίσεων, τόσο προληπτικά όσο και πυροσβεστικά.
- Συνεργάζεται με όλα τα τμήματα για τη στρατηγική ανάπτυξη κοινού, την ανάπτυξη εργαλείων Marketing & Επικοινωνίας και την κάλυψη εσωτερικών και εξωτερικών αναγκών.
- Συνεργάζεται στενά με τα αντίστοιχα τμήματα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής και την Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος για τον συντονισμό των τριών οργανισμών.
- Αναπτύσσει και διαχειρίζεται το ετήσιο πλάνο Marketing και Επικοινωνίας και τον προϋπολογισμό της Διεύθυνσης του Marketing & Επικοινωνίας.
Αναλαμβάνει χρέη spokesperson ή/και πρεσβευτή του οράματος του ΚΠΙΣΝ με αποτελεσματικότητα και πειθώ, με στόχο τη δημιουργία στενών και συνεργατικών σχέσεων με ένα ευρύ φάσμα stakeholders, συμπεριλαμβανομένων των ΜΜΕ, επιχειρήσεων και θεσμικών συνεργατών.
Προϋποθέσεις, προσόντα & επιθυμητά χαρακτηριστικά
Πτυχίο σε συναφές αντικείμενο. Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών ή MBA Τουλάχιστον 10 έτη προϋπηρεσίας σε τομέα Marketing & Επικοινωνίας, συμπεριλαμβανομένης εμπειρίας σε Marketing και δημόσιες σχέσεις, ψηφιακά projects, έρευνα αγοράς, σχεδίασμά και προώθηση εκδηλώσεων και institutional positioning
Τουλάχιστον 5 έτη εμπειρία σε θέση manager
Άριστη γνώση Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας, εξαιρετική επικοινωνιακή και διαπροσωπική ικανότητα
Αποτελεσματική διαχείριση έργου και projects με διαφορετικούς stakeholders Γνώση και ενδιαφέρον για το διεθνές και ελληνικό πολιτιστικό τοπίο Ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών έργων βάσει προτεραιοτήτων με ταχύτητα και ευελιξία σε ένα δυναμικό περιβάλλον.
Διαδικασία αίτησης
- Η προθεσμία υποβολής είναι στις 07 Οκτωβρίου 2019, στις 14:00 ώρα Ελλάδας
- Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα, καθώς και μία σύντομη επιστολή εκδήλωσης ενδιαφέροντος στην ηλεκτρονική διεύθυνση jobs.marcomsmng@snfcc.org
- Ολες οι αιτήσεις θα αξιολογηθούν πρώτα από ανεξάρτητη εταιρεία ανθρώπινου δυναμικού. Θα ακολουθήσουν συνεντεύξεις με όσους και όσες συμπεριληφθούν στη βραχεία λίστα.