Το ΕΣΠ προκηρύσσει μια θέση HR Officer για την περιοχή της Αθήνας με σύμβαση ορισμένου χρόνου πλήρους απασχόλησης. Σκοπός της θέσης είναι η υποστήριξη όλων των διαδικασιών της Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού.
Αρμοδιότητες
- Συντονισμός της διαδικασίας όλου του κύκλου των προσλήψεων, δημοσίευσης αγγελιών, screening ληφθέντων βιογραφικών, προγραμματισμός συνεντεύξεων, τελική επιλογή σε συνεργασία με τους αρμόδιους συντονιστές
- Κατάρτιση συμβάσεων
- Εξασφάλιση συμμόρφωσης του οργανισμού με τις εργασιακές, νομικές, συμβατικές ή καταστατικές διαδικασίες που αφορούν στη διαχείριση του προσωπικού (πρόσληψη, απόλυση, παροχές, σύμβαση εργασίας, διαχείριση αργιών, άδειες, αναπληρώσεις θέσεων και καταβολές των μισθών)
- Ενημέρωση συστήματος “Εργάνη” όπου απαιτείται και αναλόγως μεταβολών στην υπηρεσιακή κατάσταση των εργαζομένων
- Έλεγχος μισθοδοσίας σε συνεργασία με το λογιστήριο
- Παρακολούθηση αδειών, ενέργειες ενημέρωσης προσωπικού και συντονιστών, τήρηση αρχείου,ενημέρωση δημόσιων υπηρεσιών για λήψη αδείας
- Αρχειοθέτηση και τήρηση φακέλων εργαζομένων
- Διαχείριση βάσης Ανθρώπινου Δυναμικού
- Περιοδική επανεξέταση των θέσεων εργασίας και τροποποίησή τους ανάλογα με τις πραγματικές ανάγκες στο πεδίο
- Παρακολούθηση του συστήματος αξιολόγησης και του συστήματος αμοιβών
Απαραίτητα προσόντα
- Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων ή Λογιστικής ή Κοινωνικών Επιστημών
- Προϋπηρεσία 2 ετών τουλάχιστον σε οργανωμένο τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού
- Άριστες οργανωτικές δεξιότητες, άριστη ικανότητα για γραπτή και προφορική επικοινωνία στα ελληνικά και τα αγγλικά
- Ικανότητα συνεργασίας
- Πολύ καλή γνώση εργατικής και ασφαλιστικής νομοθεσίας
- Ικανότητα εργασίας υπό πίεση
- Ικανότητα προτεραιοποίησης και τήρησης των προθεσμιών
- Πολύ καλή γνώση χρήσης εφαρμογών Η/Υ και ERP
Επιθυμητά προσόντα
- Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού
- Προυπηρεσία σε ΜΚΟ
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να στείλουν Βιογραφικό Σημείωμα, σε μορφή Europass, και συνοδευτική επιστολή στο cv@gcr.gr με Θέμα: HR Officer_250119.
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων: 10/02/2019.