Είσαι 18-30 και ενδιαφέρεσαι να αποκτήσεις γνώσεις και εργασιακή εμπειρία στον κλάδο του Customer Service;
Ολοκληρώνοντας επιτυχώς την εκπαίδευση, θα έχεις το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα να διεκδικήσεις μία από τις 20 θέσεις εργασίας που προσφέρει η AVIN!
Ο τρίτος κύκλος του προγράμματος Get into υλοποιείται σε συνεργασία με την AVIN και προσφέρει σε νέους και νέες, δωρεάν εκπαίδευση στις διαπροσωπικές και τεχνικές δεξιότητες που χρειάζεται ένας επιτυχημένος Υπάλληλος Πλατφόρμας Πρατηρίου.
- Απόκτησε ΔΩΡΕΑΝ εκπαίδευση, εστιασμένη στις πρακτικές δεξιότητες που ζητάνε στην αγορά.
- Απόκτησε εργασιακή εμπειρία, από εργοδότες στον κλάδο του Customer Service.
- Βελτίωσε τις δεξιότητές σου σε θέματα ομαδικότητας και επικοινωνίας, ενίσχυσε την αυτοπεποίθησή σου.
- Μάθε πώς να υποστηρίξεις τις δεξιότητές σου σε μία επαγγελματική συνέντευξη και φτιάξε ένα δυνατό βιογραφικό.
Όλοι οι συμμετέχοντες:
- Θα ληφθούν υπόψη από την AVIN για συγκεκριμένες θέσεις εργασίας.
- Θα λάβουν υποστήριξη από την Κοιν.Σ.Επ. knowl (μέχρι 6 μήνες) στην προσπάθειά τους να διεκδικήσουν επιπλέον ευκαιρίες επιμόρφωσης και εκπαίδευσης.
Κύρια καθήκοντα και ευθύνες:
- Να φοράς τη στολή της εταιρείας όταν βρίσκεται στο πρατήριο
- Να βρίσκεσαι πάντα μπροστά από τις αντλίες υποδεικνύοντας στους πελάτες τη σωστή αντλία
- Να καλωσορίζεις τον πελάτη ευγενικά με χαμόγελο και κοιτάζοντάς τον στα μάτια
- Να προτείνεις διαφοροποιημένα καύσιμα και γέμισμα
- Να ενημερώνεις τον πελάτη για τις τρέχουσες προωθητικές ενέργειες
- Να προσφέρεις στον πελάτη επιπλέον υπηρεσίες (τζάμια, αέρα, λάδια κ.λπ.)
- Να διεκπεραιώνεις σωστά και γρήγορα την πληρωμή
- Να αποχαιρετάς φιλικά και ευγενικά τον πελάτη
- Να γνωρίζεις και να εφαρμόζεις τους Κανόνες Υγιεινής, Ασφάλειας και Περιβάλλοντος, καθώς και τα σχέδια έκτακτης ανάγκης
- Να τηρείς το μέγιστο όριο χρημάτων που προβλέπεται από τη σχετική πολιτική της εταιρείας
- Να βοηθάς τους συναδέλφους σου όπου χρειάζεται
- Να διατηρείς τους χώρους του πρατηρίου σε καθαρή και ασφαλή κατάσταση
- Να ελέγχεις ότι ο εξοπλισμός και τα προϊόντα της εταιρείας είναι πάντα σε καλή κατάσταση
- Να αναφέρεις στον Προϊστάμενό σου οποιαδήποτε ζημιά, απώλεια αποθεμάτων ή τυχόν μικροτραυματισμούς
- Να γνωρίζεις τους προσωπικούς σου στόχους και να συμμετέχεις ενεργά στις εβδομαδιαίες συναντήσεις προσωπικού
Ενδιαφέρεσαι;
Αυτά που χρειάζεται να έχεις είναι:
- Απoλυτήριο Λυκείου
- Καλή γνώση της Ελληνικής γλώσσας
- Αριθμητικές ικανότητες
- Νόμιμο δικαίωμα εργασίας στη χώρα
- Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για τους υπόχρεους)
- Λευκό ποινικό μητρώο
- Ευελιξία απασχόλησης σε μη τακτικά ωράρια συμπεριλαμβανομένων Σαββάτου ή / και Κυριακής
- Εμπειρία στην εξυπηρέτηση πελατών (επιθυμητή)
Δήλωσε τώρα συμμετοχή και μάθε την αγορά εργασίας, μέσα στην αγορά εργασίας, από τους καλύτερους στον κλάδο του Customer Service.
Δήλωσε συμμετοχή εδω