ΠΡΟΣΟΧΗ! Η αγγελία αυτή είναι παλαιότερη των δύο μηνών και ενδέχεται να μην ισχύει.

VODAFONE: Εκπρόσωποι Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών

Θέση εργασίας: Εκπρόσωποι Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών

Κωδικός θέσης: C/CS/CSRpt ή C/CS/CSRft

Περιοχή εργασίας: Αθήνα

Περιγραφή θέσης: Οι κάτοχοι των θέσεων θα είναι υπεύθυνοι για την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση συνδρομητών Κινητής και Σταθερής Τηλεφωνίας, την παροχή υπηρεσιών πληροφόρησης, διαχείριση παραπόνων κ.α.

  • Απαραίτητα προσόντα:
  • Απολυτήριο Λυκείου ή/ και Πτυχίο Ι.Ε.Κ. / Τ.Ε.Ι.
  • Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες.
  • Ευχάριστη προσωπικότητα και άνεση στην επικοινωνία.
  • Ικανότητα εργασίας σε δυναμικό και παράλληλα ομαδικό περιβάλλον.
  • Πολύ καλή χρήση, γραπτά και προφορικά, της Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας.
  • Καλή χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών.
  • Επιθυμητά προσόντα:
  • Προηγούμενη σχετική εργασιακή εμπειρία σε Τηλεφωνικό Κέντρο ή σε Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.
  • Εξοικείωση με τις νέες Τεχνολογίες / Υπηρεσίες Κινητής Τηλεφωνίας (GPRS, MMS, WAP κλπ).
  • Γνώση εργαλείων Internet (Internet browsers, Mail browsers).
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποστείλουν βιογραφικό σημείωμα αναφέροντας τον παραπάνω κωδικόανάλογα με το αν επιθυμούν part-time ή full-time,  στον αριθμό Fax: 210.67.02.001  ή στο email: human-resources.gr@vodafone.com  ή στην διεύθυνση: VODAFONE-ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΕΕΤ  Δ/νση Ανθρώπινου Δυναμικού,Τζαβέλλα 1-3, 152 31 Χαλάνδρι.

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close