H Praktiker Hellas αποτελεί το Νo. 1 Ελληνικό Δίκτυο καταστημάτων DIY & Home Improvement, που βρίσκεται στο πλευρό των Ελλήνων καταναλωτών από το 1991. Διαθέτει ένα ταχέως αναπτυσσόμενο e-shop, εξειδικευμένο τμήμα Β2Β και πανελλαδικό δίκτυο 15 καταστημάτων, συνολικής έκτασης 90.000 τ.μ., ενώ προσφέρει 50.000 προϊόντα σε 6.000.000 πελάτες ετησίως.
Αναζητούμε τον κατάλληλο υποψήφιο που θα καλύψει τη θέση IT Operator στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας μας
Είσαι άνθρωπος οργανωτικός, ομαδικός και εργάζεσαι με συνέπεια για το αποτέλεσμα; Διακρίνεσαι για το πάθος και την ισχυρή σου θέληση; Θέλεις να εργαστείς σε μια μεγάλη και δομημένη εταιρεία του λιανεμπορίου; Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου και πάρε θέση στη δυναμική ομάδας μας!
Ρόλος:
Ο κάτοχος της θέσης θα παρέχει υποστήριξη στους εσωτερικούς χρήστες των κεντρικών γραφείων και του δικτύου καταστημάτων, εξασφαλίζοντας την ομαλή και απρόσκοπτη λειτουργία των πληροφοριακών συστημάτων της εταιρείας.
Αρμοδιότητες:
- Εξασφαλίζει την ορθή λειτουργία των συστημάτων, του δικτύου, του τεχνολογικού εξοπλισμού καθώς και του λογισμικού της εταιρείας
- Εποπτεύει και ελέγχει την ορθή ροή της πληροφορίας και φροντίζει για την κατάλληλη ενημέρωση των εμπλεκόμενων επιχειρησιακών μονάδων στις περιπτώσεις μη διαθεσιμότητας μιας υπηρεσίας
- Διαχειρίζεται συμβάντα ολικής ή μερικής διακοπής της λειτουργίας των πληροφοριακών συστημάτων της εταιρείας, στοχεύοντας στην ταχύτερη αποκατάσταση της λειτουργίας τους
- Φροντίζει για την εφαρμογή των απαιτούμενων ενεργειών (εγκατάσταση/ ρύθμιση λειτουργικών συστημάτων και εφαρμογών) για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών των εσωτερικών χρηστών
- Παρέχει υποστήριξη και καθοδήγηση για την εφαρμογή και τον προγραμματισμό συστημάτων, δίνοντας άμεσες λύσεις στους εσωτερικούς χρήστες
- Μεριμνά για την ορθή εφαρμογή των υφιστάμενων συμβάσεων με εξωτερικούς συνεργάτες (διατήρηση αρχείου λογισμικού και αδειών χρήσης)
- Διενεργεί ενδελεχή έλεγχο και επισκευή συσκευών (laptop /desktop), όπου δεν υποστηρίζεται από τους εξωτερικούς συνεργάτες
Προφίλ Υποψηφίου:
- Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ Πληροφορικής
- Εμπειρία άνω των 3 ετών σε αντίστοιχη θέση ευθύνης
- Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας
- Άριστη γνώση: Active Directory, Windows Server 20012, Exchange Server, SharePoint και Network Operations
- Εξοικείωση με Office 365 Administration, SCCM
- Επιθυμητή εμπειρία σε LS Retail NAV και Microsoft Dynamics CRM
- Εμπειρία σε χρήση AS 400 θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν
- Ικανότητα αναγνώρισης προτεραιοτήτων και διαχείρισης χρόνου
- Υπευθυνότητα και ικανότητα πολυδιεργασίας (multitasking)
- Αναλυτική σκέψη και προσοχή στη λεπτομέρεια
- Επαγγελματική συμπεριφορά και ομαδικό πνεύμα
Η Εταιρεία Προσφέρει:
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Πρόγραμμα ιδιωτικής νοσοκομειακής κάλυψης και εκπτώσεις προσωπικού
- Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
- Συνεχή εκπαίδευση
- Ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης