ΠΡΟΣΟΧΗ! Η αγγελία αυτή είναι παλαιότερη των δύο μηνών και ενδέχεται να μην ισχύει.

Θέσεις εργασίας στον όμιλο Media Saturn

Ο Όμιλος Media Saturn είναι ο μεγαλύτερος όμιλος ηλεκτρονικών ειδών στην Ευρώπη. Αριθμεί πάνω από 1000 καταστήματα στον κόσμο και έχει παρουσία σε 15 χώρες. Στην Ελλάδα δραστηριοποιείται με τα καταστήματα Media Markt, έχοντας 11 φυσικά καταστήματα και το ηλεκτρονικό της κατάστημα www.mediamarkt.gr, με στόχο τη δημιουργία εμπειρίας στον πελάτη.

Νέα Θέση Εργασίας:

Administration Manager για κατάστημα στην περιοχή της Θεσσαλονίκης

Οι μελλοντικές σας αρμοδιότητες:

  • Είστε υπεύθυνος/η για τα back office τμήματα του καταστήματος (ταμείο, σέρβις, αποθήκη, λογιστήριο)
  • Είστε υπεύθυνος/η για τη διασφάλιση τήρησης όλων των διαδικασιών των παραπάνω τμημάτων και προτείνετε βέλτιστες πρακτικές για την αναβάθμισή τους με στόχο την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας
  • Φροντίζετε για την καθοδήγηση και παρακίνηση όλης της ομάδας των παραπάνω τμημάτων, την αξιολόγηση των εργαζομένων και τον εντοπισμό εκπαιδευτικών αναγκών
  • Προετοιμάζετε reports ανάλυσης οικονομικών στοιχείων και παρακολουθείτε τα KPI’s
  • Διαχειρίζεστε τα έξοδα του καταστήματος
  • Είστε υπεύθυνος/η για τη διαδικασία απογραφής
  • Είστε υπεύθυνος/η για την ασφάλεια (health, safety & security) του καταστήματος
  • Είστε Αγορανομικός & Υγειονομικός υπεύθυνος/η καταστήματος

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Πτυχίο ΑΕΙ Οικονομικής Κατεύθυνσης
  • Μεταπτυχιακές σπουδές Οικονομικής Κατεύθυνσης ή Κατεύθυνσης Διοίκησης Επιχειρήσεων θα θεωρηθούν επιπρόσθετο προσόν
  • Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ, γνώση ERP προγραμμάτων και Αγγλικών
  • Εμπειρία σε διοίκηση ομάδας
  • Απαραίτητη προϋπηρεσία 5  ετών σε αντίστοιχη θέση
  • Ικανότητα ανάλυσης, σύνθεσης και ερμηνείας οικονομικών στοιχείων
  • Ανάληψη πρωτοβουλιών και εστίαση στο αποτέλεσμα
  • Ευελιξία, προσαρμοστικότητα και μεθοδικότητα

Η εταιρεία παρέχει:

Η εταιρεία έχει βραβευτεί επανειλημμένα τα τελευταία χρόνια για τις συνθήκες εργασίας, το πρόγραμμα εκπαίδευσης, τα εξελιγμένα εργαλεία που χρησιμοποιεί για την ανάπτυξη των ανθρώπων της καθώς και για τις παροχές της. Θέλουμε να προσλαμβάνουμε τους ικανότερους στην αγορά εργασίας, γιατί αυτοί θα είναι που θα καλύψουν τις υψηλόβαθμες θέσεις στο μέλλον.

Logistics Officer για την κεντρική αποθήκη της εταιρείας στη Μάνδρα Αττικής

Οι μελλοντικές σας αρμοδιότητες:

  • Εργάζεστε στο Τμήμα Logistics στην κεντρική αποθήκη της Μάνδρας
  • Διαχειρίζεστε την έκδοση παραστατικών πώλησης των πελατών (έκδοση τιμολογίων, μειωμένου ΦΠΑ κλπ)
  • Διαχειρίζεστε τις εισαγωγές στο μηχανογραφικό σύστημα
  • Διαχειρίζεστε το στοκ της αποθήκης
  • Διαχειρίζεστε τις επιστροφές πελατών στο μηχανογραφικό σύστημα
  • Ελέγχετε τα κόστη που σχετίζονται με χρεώσεις συνεργατών
  • Αναλύετε τα KPIs του τμήματος με στόχο τη βελτίωση και ανάπτυξη των διαδικασιών της εφοδιαστικής αλυσίδας

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Πτυχίο οποιασδήποτε σχολής με κατεύθυνση Logistics
  • Άριστη γνώση MS Office
  • Καλή γνώση Αγγλικών
  • Οργάνωση και εστίαση στη λεπτομέρεια

Η εταιρεία παρέχει:

Η εταιρεία έχει βραβευτεί επανειλημμένα τα τελευταία χρόνια για τις συνθήκες εργασίας, το πρόγραμμα εκπαίδευσης, τα εξελιγμένα εργαλεία που χρησιμοποιεί για την ανάπτυξη των ανθρώπων της καθώς και για τις παροχές της. Θέλουμε να προσλαμβάνουμε τους ικανότερους στην αγορά εργασίας, γιατί αυτοί θα είναι που θα καλύψουν τις υψηλόβαθμες θέσεις στο μέλλον.

AΠΟΣΤΟΛΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close