Το ΙΚΕΑ ψάχνει άτομα για τα Κέντρα Παραγγελιών και Παραλαβών στην Κρήτη.
Συγκεκριμένα:
Υπαλλήλους Καταστήματος – 4ωρης απασχόλησης
Αναφερόμενος/η στον Υπεύθυνο του Καταστήματος, οι κύριες αρμοδιότητές είναι να:
- Παροχή της καλύτερης δυνατής εξυπηρέτησης στους πελάτες
- Ενεργή συμβολη για ένα ευπρεπές, ασφαλές και καθαρό περιβάλλον εργασίας σύμφωνα με την εικόνα και τους κανόνες της ΙΚΕΑ
- Εφαρμογή των ρουτίνων και των διαδικασιών που ανατίθενται
- Καθημερινές ενέργειες για την επίτευξη των στόχων του καταστήματος
- Καλή γνώση των προϊόντων του καταστήματος
- Διαχείριση του ταμείου σύμφωνα με τις διαδικασίες
- Διασφάλιση της σωστής παραλαβής και αποθήκευσης των παραγγελιών των πελατών
Απαραίτητα Προσόντα:
- Προσανατολισμός στην Εξυπηρέτηση του Πελάτη
- Προσανατολισμός στο Αποτέλεσμα
- Αποτελεσματική συνεργασία με συναδέλφους και προϊσταμένους
- Ομαδικό πνεύμα
- Πολύ καλή επικοινωνία
- Απολυτήριο Λυκείου
- Καλή γνώση Αγγλικών
- Γνώση Η/Υ
- Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες
Επιθυμητά Προσόντα:
- Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ