Η Επιτροπή Διαχείρισης του Ειδικού Λογαριασμού Κονδυλίων Έρευνας του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών, στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου με τίτλο: «Ενίσχυση της Ανταγωνιστικότητας και
Αναδιάρθρωση των Υποκλάδων Τροφίμων μέσω Benchmarking (“Enhancement of the Competitiveness and Restructuring of the Food Subsectors through Benchmarking – F.IND. CONSULTING – B.2 – 3.2”), το οποίο εκτελείται στο πλαίσιο υλοποίησης του Επιχειρησιακού Προγράμματος Διασυνοριακής Συνεργασίας «Ελλάδα – Βουλγαρία 2007-2013» του Στόχου ΙΙΙ «Ευρωπαϊκή Εδαφική Συνεργασία» και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (Ε.Τ.Π.Α.) και από Εθνικούς Πόρους, με χρονική διάρκεια από 17.02.2012 έως 16.02.2014 και Υπεύθυνο Έργου τον Καθηγητή κ. Δημήτριο Σουμπενιώτη, κατ’ εφαρμογή της υπ’ αριθμ. 133/20.12.2012 απόφασης έκτακτης συνεδρίασης της Επιτροπής Διαχείρισης του Ε.Λ.Κ.Ε. (Επιτροπή Ερευνών), προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να παράσχουν έργο μετά από διαδικασία αξιολόγησης βιογραφικών σημειωμάτων, τίτλων σπουδών, λοιπών δικαιολογητικών καθώς και των ιδίων των υποψηφίων, με σύμβαση ανάθεσης έργου, ως εξής:
Έναν (1) εξωτερικό συνεργάτη (Κωδικός Θέσης: Α) που θα πληροί συγκεκριμένα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα, τα οποία περιγράφονται ακολούθως και ειδικότερο παραδοτέο έργο ως εξής:
Συμμετοχή στο Πακέτο Εργασίας W.P.3: “Development of the Benchmarking Methodology”.
Δράση 3.1: “Collection of the data”.
Παραδοτέο 3.1: “Data regarding entrepreneurship per sector”.
Δράση 3.2: “Analyzing the data”.
Παραδοτέο 3.2: “Analysis of the collected data”.
Δράση 3.4: “Study Regarding Techno-economic data”.
Παραδοτέο 3.4: “Study Regarding Techno-economic data”.
για το χρονικό διάστημα από την έγκριση της ανάθεσης και μέχρι δώδεκα (12) μήνες, με δυνατότητα συνέχισης της συνεργασίας μέχρι τη λήξη της Πράξης, μετά από έγκριση των αρμοδίων οργάνων και εφόσον πληρούνται οι εκάστοτε προϋποθέσεις του Νόμου με συνολική προβλεπόμενη αμοιβή ύψους 5.000,00€ (πέντε χιλιάδες ευρώ).
Απαιτούμενα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα:
Διδακτορικό Δίπλωμα σπουδών Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων ή τίτλου σπουδών αντίστοιχης ειδικότητας άλλου συναφούς Τμήματος της ημεδαπής ή ισότιμου και αντίστοιχου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής. Σε περίπτωση που ο τίτλος σπουδών έχει χορηγηθεί από Πανεπιστήμιο της αλλοδαπής θα πρέπει να υποβληθούν επιπροσθέτως και οι νόμιμες βεβαιώσεις ισοτιμίας και αντιστοιχίας. Κατοχή Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης στη Χρηματοοικονομική Επιστήμη ή
Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών αντίστοιχης ειδικότητας άλλου συναφούς Τμήματος της ημεδαπής ή ισότιμου και αντίστοιχου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής. Σε περίπτωση που ο τίτλος σπουδών έχει χορηγηθεί από Πανεπιστήμιο της αλλοδαπής θα πρέπει να υποβληθούν επιπροσθέτως και οι νόμιμες βεβαιώσεις ισοτιμίας και αντιστοιχίας. Κατοχή Πτυχίου Α.Ε.Ι. Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων ή τίτλου σπουδών αντίστοιχης ειδικότητας άλλου συναφούς Τμήματος της ημεδαπής ή ισότιμου και αντίστοιχου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής. Σε περίπτωση που ο τίτλος σπουδών έχει χορηγηθεί από Πανεπιστήμιο της αλλοδαπής θα πρέπει να υποβληθούν επιπροσθέτως και οι νόμιμες βεβαιώσεις ισοτιμίας και αντιστοιχίας. Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας. Η γνώση αυτή θα πιστοποιείται σύμφωνα με τα εκ του άρθρου 28 του Π.Δ. 50/2001 οριζόμενα, αναλογικώς εφαρμοζόμενα. Γνώση χειρισμού Η/Υ με έμφαση στα αντικείμενα: α) επεξεργασίας κειμένων β) υπολογιστικών φύλλων και γ) υπηρεσιών διαδικτύου. Δημοσιεύσεις σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά, παρουσιάσεις σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια ή /και συγγραφή βιβλίων, στο πεδίο της Χρηματοοικονομικής Επιστήμης. Η σχετική εμπειρία δύναται να αποδειχθεί είτε από επαγγελματική ή ερευνητική εμπειρία, σχετικές πιστοποιήσεις ή από συνδυασμό αυτών. Επικουρία/ παροχή διδακτικού έργου σε δημόσιο/α ίδρυμα/τά τριτοβάθμιας
εκπαίδευσης.
Δύο (2) εξωτερικούς συνεργάτες (Κωδικοί Θέσεων: Β & Γ) που θα πληρούν συγκεκριμένα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα, τα οποία περιγράφονται ακολούθως και ειδικότερο παραδοτέο έργο ως εξής:
Συμμετοχή στο Πακέτο Εργασίας W.P.5: “Support Office – F.IND CONSULTING”.
Δράση 5.2: “Operation of the Offices”
Παραδοτέο 5.2: “Support Office – F.IND CONSULTING”.
για το χρονικό διάστημα από την έγκριση της ανάθεσης και μέχρι δώδεκα (12) μήνες, με δυνατότητα συνέχισης της συνεργασίας μέχρι τη λήξη της Πράξης, μετά από έγκριση από έγκριση των αρμοδίων οργάνων και εφόσον πληρούνται οι εκάστοτε προϋποθέσεις του Νόμου με συνολική προβλεπόμενη αμοιβή ύψους 5.000,00€ (πέντε χιλιάδες ευρώ) έκαστος.
Απαιτούμενα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα:
Κατοχή Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης στην επιστήμη της Διοίκησης Επιχειρήσεων/Οικονομικών ή Μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών αντίστοιχης ειδικότητας άλλου συναφούς Τμήματος της ημεδαπής ή ισότιμου και αντίστοιχου
τίτλου σπουδών της αλλοδαπής. Σε περίπτωση που ο τίτλος σπουδών έχει χορηγηθεί από Πανεπιστήμιο της αλλοδαπής θα πρέπει να υποβληθούν επιπροσθέτως και οι νόμιμες βεβαιώσεις ισοτιμίας και αντιστοιχίας. Κατοχή Πτυχίου Α.Ε.Ι. Τμήματος Οικονομικών ή τίτλου σπουδών αντίστοιχης ειδικότητας άλλου συναφούς Τμήματος της ημεδαπής ή ισότιμου και αντίστοιχου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής. Σε περίπτωση που ο τίτλος σπουδών έχει χορηγηθεί από Πανεπιστήμιο της αλλοδαπής θα πρέπει να υποβληθούν επιπροσθέτως και οι νόμιμες βεβαιώσεις ισοτιμίας και αντιστοιχίας. Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας. Γνώση χειρισμού Η/Υ με έμφαση στα αντικείμενα: α) επεξεργασίας κειμένων β)
υπολογιστικών φύλλων και γ) υπηρεσιών διαδικτύου. Αποδεδειγμένη προϋπηρεσία τουλάχιστον έξι (6) μηνών σε αντικείμενο συναφές με αυτό της υπό πλήρωσης θέσης. Η σχετική εμπειρία δύναται να αποδειχθεί είτε από επαγγελματική ή ερευνητική εμπειρία ή από συνδυασμό αυτών. Αποδεδειγμένη εμπειρία και επιστημονική έρευνα επί θεμάτων που αφορούν τη Χρηματοοικονομική Διαχείριση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων (δημοσιεύσεις, συνέδρια, διδακτορικό δίπλωμα ή ένταξη σε διαδικασία εκπόνησης διδακτορικής διατριβής στην επιστήμη της Χρηματοοικονομικής ή / και συγγραφή βιβλίων). Η σχετική εμπειρία δύναται να αποδειχθεί είτε από επαγγελματική ή ερευνητική εμπειρία ή από συνδυασμό
αυτών.
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να καταθέσουν το αργότερο μέχρι τις 25/01/2013 στο Γραφείο 211 (κτίριο Η-Θ, 2ος όροφος) του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Εγνατίας 156, Θεσσαλονίκη, τα εξής δικαιολογητικά:
1. Αίτηση
2. Βιογραφικό σημείωμα
3. Πρωτότυπους ή νόμιμα επικυρωμένους τίτλους σπουδών
4. Βεβαιώσεις, πιστοποιητικά ή άλλο πρόσθετο αποδεικτικό στοιχείο σχετικά με τις παραπάνω γνώσεις και επαγγελματικές εμπειρίες (πρωτότυπα ή επικυρωμένα νόμιμα φωτοαντίγραφα).
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο γραφείο 211, 2ος όροφος κτίριο Η’-Θ’ του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Εγνατία 156, ΤΚ: 54006 Θεσσαλονίκη, κ.κ. Β. Κύρου (τηλ. 2310 891574, e-mail: kirou@uom.gr) και Μ. Τσιρογιάννη (τηλ. 2310 891298, e-mail: matsi@uom.gr), κατά το ορισμένο από την Πρόσκληση διάστημα υποβολής δικαιολογητικών και κατά τις ώρες από 10:00 – 12:00.