Η κοινωφελής Δημοτική Επιχείρηση Δήμου Αμπελοκήπων-Μενεμένης (ΚΔΕΔΑΜ), βάση της υπ’ αριθμόν 42/17.07.2012 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου, το υπ’ αριθμ.60629/31-07-2012(εισήγηση αιτημάτων για την έγκριση πρόσληψης προσωπικού στην ΚΔΕΔΑΜ για την λειτουργία του Δημοτικού Ωδείου το σχολικό έτος 2012-2013) έγγραφο της αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας Θράκης (ΑΔΜΘ) και της ΠΥΣ 48116/21.12.2012 του ΥΠ. ΕΣΩΤ. και την εκ νέου 65/24.12.2012 Απόφαση του Δ.Σ. της Κ.Δ.Ε.Δ.Α.Μ.(καθορισμός αριθμού και ειδικοτήτων του προσωπικού ΙΔΟΧ κατά των ΠΥΣ 48116,48095/21-12-2012), καλεί όσους επιθυμούν να ασχοληθούν ως καθηγητές μουσικής στο Δημοτικό Ωδείο Αμπελοκήπων με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου οκτάμηνης (8) διαρκείας για το σχολικό έτος 2012-2013 να εκδηλώσουν ενδιαφέρον υποβάλλοντας αίτηση με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για τις ακόλουθες ειδικότητες:
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
- Αίτηση
- Βιογραφικό Σημείωμα
- Αντίγραφα Τίτλων Σπουδών
- Βεβαιώσεις προϋπηρεσίας
- Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 ότι δεν έχω κόλλημα κατά το άρθρο 22 του υπαλληλικού κώδικα
- Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης.
- Επικυρωμένο αντίγραφο Α.Τ.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ
- Δίπλωμα ή Πτυχίο από αναγνωρισμένο μουσικό ίδρυμα στην Ελλάδα ή Ανώτατη μουσική σχολή του εξωτερικού στην συγκεκριμένη ειδικότητα του διδασκόμενου μαθήματος (όπου απαιτείται). Σε περίπτωση τίτλων-σπουδών αλλοδαπής οι τίτλοι πρέπει να συνοδεύονται από αναγνώριση ισοτιμίας του ΔΟΑΤΑΠ η αλλού αρμόδιου συμβουλίου ισότιμης ημεδαπής.
- Για τις ειδικότητες που στερούνται επισήμους τίτλους, βεβαιώσεις ολοκλήρωσης κύκλου σπουδών από Ωδείο ή Μουσική Σχολή.
- Για τους εμπειροτέχνες κυρίως στις ειδικότητες των παραδοσιακών οργάνων, φάκες δραστηριοτήτων.
Η υποβολή των αιτήσεων θα γίνεται στα γραφεία της Κοινωφελούς Δημοτικής επιχείρησης (28ης Οκτωβρίου 59 τηλ.: 2310/726668), κατά τις ώρες 09:00-14:00 και 17:00-20:30 από 31.12.2012 έως και 14.01.2013.
Οι ενδιαφερόμενοι, δύναται να υποβάλουν ταχυδρομικώς (σφραγίδα ταχυδρομείου) ή αυτοπροσώπως τα προαναφερόμενα δικαιολογητικά.
Επιλογή – Ανάρτηση πινάκων – Ενστάσεις
Οι πίνακες κατάταξης των υποψηφίων θα αναρτηθούν στον πίνακα ανακοινώσεων της Επιχείρησης, στο Δημαρχείο του Δήμου Αμπελοκήπων Μενεμένης και στην ιστοσελίδα του Δήμου. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν ενστάσεις, μέσα σε αποκλειστική προθεσμία (10) ημερών στα γραφεία της Επιχείρησης, από την επόμενη της ημέρας ανάρτησης των αποτελεσμάτων.
Η κοινωφελής Δημοτική Επιχείρηση Δήμου Αμπελοκήπων-Μενεμένης (ΚΔΕΔΑΜ) διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει τον αριθμό των θέσεων και των ειδικοτήτων ανά κατηγορία, ανάλογα με τις ανάγκες που θα προκύψουν μετά την ολοκλήρωση των εγγραφών στα τμήματα.
Η αξιολόγηση των αιτήσεων και η επιλογή του προσωπικού θα γίνει από την Κοινωφελής Δημοτική επιχείρηση.
Μετά την καταλυτική ημερομηνία υποβολής των δικαιολογητικών, οι ενδιαφερόμενοι θα κληθούν σε συνέντευξη αν αυτό κριθεί αναγκαίο.