7 προσλήψεις στο Δήμο Πύδνας-Κολινδρού

Ο Δήμος Πύδνας-Κολινδρού ανακοινώνει ότι θα προσλάβει προσωπικό με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικού αριθμού επτά (7) ατόμων, προς κάλυψη των αναγκών των υπηρεσιών του για τις εξής κατά αριθμό ατόμων, ειδικότητες, με τα αντίστοιχα ειδικά τυπικά προσόντα χρονική περίοδο:

Εργάτες Γενικών Καθηκόντων ΥΕ (2) δύο
Βοηθοί Μαγείρων ΥΕ (2) δύο
Βοηθοί Βρεφονηπιοκόμων ΔΕ (2) δύο
Βρεφονηπιοκόμοι ΤΕ (1) ένα

Οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν ηλικία από 18 έως 65 ετών

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

Οι ενδιαφερόμενοι μαζί με την αίτησή τους πρέπει να υποβάλουν υποχρεωτικώς τα εξής δικαιολογητικά:
1) Φωτοαντίγραφο των δύο όψεων της αστυνομικής τους ταυτότητας.
2) Επικυρωμένο φωτοαντίγραφο του τίτλου σπουδών τους.
3) Υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/1986 ότι δεν έχουν κώλυμα κατά το άρθρο 16 του Ν. 3584/2007 «Κώδικας Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων»

Εξαίρεση: Οι υποψήφιοι για θέσεις βοηθητικού ή ανειδίκευτου προσωπικού υπό την προϋπόθεση ότι έχουν εκτίσει την ποινή ή τα μέτρα ασφαλείας που τους έχουν επιβληθεί έχουν αρθεί ή έχουν απολυθεί υπό όρο (Ν. 3584/2007 άρθρο 169 παρ. 3).

4) Υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/1986 στην οποία να δηλώνουν αν τους τελευταίους δώδεκα (12) μήνες από το τέλος της νέας απασχόλησης, για την οποία οι υποψήφιοι πρόκειται να προσληφθούν και προς τα πίσω, έχουν απασχοληθεί σε φορείς του δημόσιου τομέα του άρθρου 1 παρ. 1 του Ν. 3812/2009 με την ιδιότητα του εποχικού εργαζόμενου ή για κάλυψη περιοδικών ή πρόσκαιρων αναγκών, ή όχι. Σε περίπτωση που έχουν απασχοληθεί, να δηλώνουν την υπηρεσία στην οποία απασχολήθηκαν και την ακριβή χρονική διάρκεια της απασχόλησής τους (έναρξη και λήξη).
5) Ατομικό Βιβλιάριο Υγείας ή Ιατρική γνωμάτευση από παθολόγο και δερματολόγο δημόσιου φορέα ότι είναι κλινικά υγιείς και δεν πάσχουν από μεταδοτικό νόσημα αντίστοιχα.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση στα γραφεία της Δημοτικής Κοινότητας Κολινδρού του Δήμου Πύδνας-Κολινδρού (Δ/νση: πλατεία Ν. Λούση 14, τηλ: 2353350211–215-222 γραφείο πρωτοκόλλου) και αρμόδιος για την παραλαβή είναι η υπάλληλος κ. Μαστοροτάσιου Όλγα κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.

Οι ενδιαφερόμενοι θα υποβάλλουν την αίτησή τους και τα δικαιολογητικά μέσα σε προθεσμία πέντε (5) ημερών από την επόμενη της ανάρτησής της στο χώρο ανακοινώσεων του Δήμου ( από 5/9/2012 μέχρι και 10/9/2012).

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close