Το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος στον τομέα της ομορφιάς είναι μια επικίνδυνη επιχείρηση, με την έντονα ανταγωνιστική αγορά να καθιστά δύσκολη την εύρεση της επιτυχίας και τη διαφοροποίηση.
Αλλά για τους Μάννι Μπάρμπας και Τζέιμς Χάκεμ, και οι δύο 22 ετών, μία κρέμα της αυστραλιανής Pink Clay τους έχει αποφέρει 6ψήφια κέρδη και ξεκίνησαν την εταιρεία τους πριν από τέσσερις μήνες.
Ευθυγραμμίζοντας το ήθος τους με τον πηλό καολίνη αποδείχθηκε μαι κερδοφόρα κίνηση, με το φυσικό στοιχείο που λέγεται ότι αφαιρεί από το δέρμα τοξίνες, ρύπους και βρωμιές.
Βοηθά επίσης, στην απομάκρυνση των διαφόρων χρωματισμών από την επιφάνεια του δέρματός σας, τα μαύρα στίγματα καθώς και στην τόνωση της αναγέννησης των κυττάρων του δέρματος» αναφέρει η ιστοσελίδα τους.
Η ροζ μάσκα πηλού Alya Skin διατίθεται ηλεκτρονικά για 49,99 δολάρια η συσκευασία των 120 γραμμαρίων και διαθέτει μια σειρά από εκπληκτικές κριτικές.
«Τρελαθήκαμε από την αύξηση των πωλήσεων όταν ξεκινήσαμε. Μετά τις δύο πρώτες εβδομάδες, είχαμε ξεμείνει» δήλωσε ο Μάννι στην Daily Mail.
«Την τρίτη εβδομάδα είχαμε ξεπεράσει το ποσό των 50.000 δολαρίων ανά εβδομάδα. Ο αριθμός αυτός έχει αυξηθεί σταθερά από την έναρξη και αναμένουμε πως τα έσοδα θα αυξηθούν κατά 300% το επόμενο έτος με την κυκλοφορία νέων προϊόντων. Μέχρι τώρα έχουμε πουλήσει πάνω από 30.000 συσκευασίες της μάσκας και ο αριθμός αυτός συνεχίζει να αυξάνεται γρήγορα».
Η μάσκα χρησιμοποιεί επίσης αλόε βέρα και ρόδι για να βοηθήσει στην απομάκρυνση της ακμής και των φλεγμονών, με ίχνη φουντουκιών που προστέθηκαν για την γρηγορότερη θεραπεία του δέρματος.
Το νέο αυτό και δημοφιλές πλέον προϊόν στο διαδίκτυο, έχει χαρακτηριστεί ως πανάκεια, ιδιαίτερα επειδή είναι ασφαλές για εγκύους και άτομα με ευαίσθητες επιδερμίδες.
Εάν το χρησιμοποιείται για 2-3 φορές την εβδομάδα, θα διαρκέσει περίπου 2 μήνες, κάτι που το καθιστά ως προϊόν με καλή σχέση τιμής – ποιότητας.