Η Coca-Cola επενδύει 6 εκατ. σε προγράμματα νεανικής επιχειρηματικότητας

Στο ποσό των 6 εκατ. δολαρίων ανέρχεται η συνολική επένδυση του ιδρύματος της Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation) στην Ελλάδα, από το 2010 μέχρι σήμερα.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, το ίδρυμα έχει επενδύσει στην Ελλάδα σε προγράμματα που συμβάλλουν στην αντιμετώπιση σημαντικών κοινωνικών θεμάτων, όπως η προστασία του περιβάλλοντος και η στήριξη των νέων και συνεχίζει προς την ίδια κατεύθυνση, με μια νέα δωρεά 500.000 δολαρίων για το 2017-2018, φθάνοντας συνολικά στα 6 εκατ. δολάρια.

Στο πλαίσιο της μακροπρόθεσμης δέσμευσης της εταιρείας να στηρίζει τους νέους της Ελλάδας, η νέα δωρεά αφορά σε προγράμματα ενίσχυσης της νεανικής επιχειρηματικότητας και απασχολησιμότητας, όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση.

Συγκεκριμένα, με το ποσό των 500.000 δολαρίων θα ενισχυθούν τρία σημαντικά προγράμματα:

  • Οι Τhink Young «Σχολές Επιχειρηματικότητας», μετά την επιτυχία του 2015 και 2016, επιστρέφουν στην Ελλάδα σε 4 πόλεις, σε συνεργασία με την διεθνή μη κερδοσκοπική οργάνωση «Think Young», προσφέροντας σε νέους Έλληνες τα εφόδια να μετατρέψουν τις ιδέες τους σε επιχειρηματική πραγματικότητα.
  • Το πρόγραμμα 6μηνης αμειβόμενης απασχόλησης ReGeneration, το οποίο η Coca-Cola υποστηρίζει τα τελευταία 4 χρόνια, θα ενισχυθεί περαιτέρω, μέσω της χρηματοδότησης του προγράμματος εκπαίδευσης και ανάπτυξης, το οποίο θα προσφέρει σε ταλαντούχους νέους της χώρας μας τις αναγκαίες δεξιότητες που απαιτεί η αγορά εργασίας στην Ελλάδα, ιδιαίτερα στους κλάδους του τουρισμού και της πληροφορικής.
  • Το πρόγραμμα Counting Stars, που στόχο έχει να στηρίξει νέες γυναίκες ανά την Ελλάδα να ξεκινήσουν μια ιδέα και να την κάνουν πραγματικότητα ή να ενδυναμώσουν την ήδη υπάρχουσα επιχείρησή τους. Το πρόγραμμα δίνει ιδιαίτερη έμφαση σε στρατηγικούς τομείς της ελληνικής οικονομίας, όπως ο τουρισμός, η αγροτική παραγωγή και η βιοτεχνία.

«Με την υποστήριξη του ιδρύματος της Coca-Cola, στηρίζουμε την ελληνική κοινωνία, με επίκεντρο τους νέους που αποτελούν την καρδιά και το μέλλον της χώρας μας» αναφέρει η Νεκταρία Μητράκου, διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας, Coca-Cola Hellas, με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα.

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close